Sms via internettet til norsk mobil-tlf.?
Fra : Claus Rolsted

Dato : 08-07-03 17:35

Hej gruppe,

Er der nogen, som kan anbefale en pålidelig sms-sender til en norsk
mobil-telefon via internettet?

Naturligvis helst gratis, så man slipper for de 2,70 kr. som Telmore
kræver...

På forhånd tak.

--
Claus Rolsted

Honda CX 500 std.
Vespa ET2

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 08-07-03 17:35

Hej Claus!

http://www.coolsms.dk

> Naturligvis helst gratis, så man slipper for de 2,70 kr. som Telmore
> kræver...

Desværre ikke helt gratis, men kun 20 øre med op til fem numre per forsendelse.

--
Rainer Schöbe (Germany)
using o2 (Germany) GPRS

Fra : Claus Rolsted

Dato : 08-07-03 22:23

Rainer Schöbe <rainer.nyhedsgruppe.schoebe@gmx.de> wrote:

> http://www.coolsms.dk
> Desværre ikke helt gratis, men kun 20 øre med op til fem numre per
> forsendelse.

Hej Rainer,
Er det så også med mit telefonnummer som afsender?

--
Claus Rolsted

Honda CX 500 std.
Vespa ET2

Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-07-03 06:24

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Rainer,
> Er det så også med mit telefonnummer som afsender?

Ja!

Du skal så oprette dig på det som hedder »Pro SMS«. Man kan også oprette en
adressebog med alle sine kontakter.

Claus

Fra : BG

Dato : 11-07-03 21:59

On Tue, 8 Jul 2003 18:35:06 +0200, "Claus Rolsted"
<rolsted@nospamNOSPAM.dk> wrote:
> [...]
>mobil-telefon via internettet?
>
>Naturligvis helst gratis, så man slipper for de 2,70 kr. som Telmore

Jeg håber det er ok at jeg skriver på svensk.

Pröva en länk på vår hemsida
http://osbymikro.tk

Klicka på SMS till vänster på sidan.

Det är en tjänst från tjeckiska GSM-operatören Oskar som administreras
av 1rstwap.

Vi har inget eget intresse i denna tjänst.

Kika på sidan
http://www.1rstwap.com/frameset2.htm och klicka där på länken
Global Coverage för att se om landet och operatören finns med.

I Norge är det bara Netcom-TeliaSonera som fungerar. Telenor har
stängt för inkommande SMS från 1rstwap!!!