6610 God/Dårlig?
Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 08-07-03 16:47

Kære NG

Jeg har så småt gået og overvejet at anskaffe mig en Nokia 6610 til
erstatning til min nuværende mobiltelefon men er der nogle dårlige
ting/fejl ved den?

Eller er den bare et perfekt køb?
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Betahelix

Dato : 08-07-03 19:29

Hey
jeg købte min i fredags... jeg sys den er over nice...
jeg er glad for den
jeg skal bare lige have en FW opgradering, så er den tip top....

jeg kan anbefalde den

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 08-07-03 22:06

Hey,

> jeg skal bare lige have en FW opgradering, så er den tip top....

Hvad er den nyeste software? Jeg har v4.18 ...

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Brian J. N. - [ New-York@City.dk ]

Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-07-03 07:10

"[ B@CHFiRE ]" <New-York@City.dk> skrev i en meddelelse
> Hey,

> Hvad er den nyeste software? Jeg har v4.18 ...

http://mobilsiden.dk/tips/SWnokia.php

Claus