Shiba?
Fra : Ukendt

Dato : 08-07-03 16:46

Hej!

Vi er på jagt efter en Shiba.............men hvor finder vi en kennel, der
har hvalpe?

Hilsen fra Malene

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 08-07-03 16:50

Hejsa.

Som ejer af en shiba( min datters) og tidligere opdrætter, må jeg sige, find
en god kennel og vendt til de har hvalpe. Der er stor forskel på temperemet
alt efter hvor hunden kommer fra.
De spænder lige fra ekstrem reserveret til rimelig social. Det er ikke en
første gangs hund.
Pøj pøj.
V H Gitte

Fra : Lasse Smidt

Dato : 10-07-03 12:53

"Gitte & Thorleif" <mejsen@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> De spænder lige fra ekstrem reserveret til rimelig social. Det er ikke en
> første gangs hund.

Hej Malene !

Som den stolte ejer af en dejlig Shiba tæve kan jeg kan kun give Gitte ret
i, at det er absolut ikke en første gangs hund. Så forhåbentlig har I ikke
valgt denne race, fordi den ser sød ud eller lign. Ikke fordi jeg tror det
om Jer men jeg har beklageligvis hørt om folk der vælger hund efter dette.
Vi fik vores fra John og Kirsten i Hadsten - kennel Alinas, og kan meget
anbefale denne kennel. Gå ind på deres hjemmeside : http://www.alinas.dk/ ,
måske har de hvalpe snart. Kirsten er også racerepræsentant for Shibaer.

mvh

Lasse Smidt
ls@ami.dk