Sort skærm med Netop
Fra : Kasper

Dato : 08-07-03 12:01

Hej ng.

Jeg har et problem med en server der står ude hos en kunde. Vi bruger
Netop remote control til at overvåge den med, og det har vi hidtil
gjort med succes via en dialup forbindelse. Kunden har nu fået adsl,
og det ville jo være dejligt at åbne for porten i firewallen, så vi
bare kan gå direkte på uden at ringe op først. Problemet er bare at vi
ikke får andet end en sort skærm, vi kan godt overføre filer, låse
keyboardet, sende crtl,alt,delete osv. men skærmen er sort.
Jeg har åbnet for port 6502, både TCP og UDP, men det virker ikke.

Nogen der ved hvad der kan være i vejen?

/Kasper

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 08-07-03 13:23

Kasper <nospam@today.com> writes:

> [...]
> keyboardet, sende crtl,alt,delete osv. men skærmen er sort.
> Jeg har åbnet for port 6502, både TCP og UDP, men det virker ikke.

Jeg har prøvet det med en Guest 7.5 mod en Gateway 6.0 - også sort
skærm og tilsyneladende ingen løsning.

Nu er det længe siden, jeg har haft med det at gøre, men jeg mener at
det hjalp at sætte "Max packet size" (eller hvad det nu hedder) for
kommunikationsprofilen ned til 512.

/Rasmus

Avoid the Gates of Hell. Use Linux.

Fra : Kasper

Dato : 08-07-03 14:03

On Tue, 08 Jul 2003 14:22:55 +0200, moffespam@amagerkollegiet.dk
(Rasmus Bøg Hansen) wrote:

> [...]
>
>Nu er det længe siden, jeg har haft med det at gøre, men jeg mener at
>det hjalp at sætte "Max packet size" (eller hvad det nu hedder) for

Super, det virker bare - takker og bukker.