"A BAAL" og "A & A"
Fra : Mr. mox

Dato : 08-07-03 11:29

Hej NG

Når man kigger i ekstra bladets bagerste sider, dem med annoncerne, står der
tit "A BAAL" og "A & A" hvad betyder det?

Fra : Britta

Dato : 08-07-03 12:02

"Mr. mox" <jallahat@hotmail.com> wrote in message
> Hej NG
>
> Når man kigger i ekstra bladets bagerste sider, dem med annoncerne,
står der
> tit "A BAAL" og "A & A" hvad betyder det?

Så vidt jeg ved bare at man på den måde undgår at havne nederst i
annoncekøen.

Venligst,
Britta

Fra : P.N.

Dato : 08-07-03 21:41

"Mr. mox" <jallahat@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Når man kigger i ekstra bladets bagerste sider, dem med annoncerne, står
der
> tit "A BAAL" og "A & A" hvad betyder det?

Jeg mener at jeg engang læste at en "A baal" betyder en stor eller bred røv.

Fra : Henning

Dato : 08-07-03 22:30

P.N. wrote:
> "Mr. mox" <jallahat@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg mener at jeg engang læste at en "A baal" betyder en stor eller
> bred røv.

Muligvis, men det er nu en måde at få sin annonce til at stå
først i rækken af et par hundrede andre, en annonce der starter
"Åbent røvhul hele natten", vil ende på sidstepladsen

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 09-07-03 12:44

In article <3f0b37d3$0$97275$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> Muligvis, men det er nu en måde at få sin annonce til at stå
> først i rækken af et par hundrede andre, en annonce der starter
> "Åbent røvhul hele natten", vil ende på sidstepladsen

Måske skulle du have sagt noget med den ville komme i enden? *G*

Fra : Henning

Dato : 10-07-03 03:03

PerX ... wrote:
> In article <3f0b37d3$0$97275$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> h2m@madsen.mail.dk says...

> Måske skulle du have sagt noget med den ville komme i enden? *G*

*LOL*

Fra : kirstine

Dato : 18-07-03 12:41

Hvorfor så ikke starte sin annonce med 111 eller aaa eller %%% ?

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 18-07-03 12:47

kirstine wrote:

> Hvorfor så ikke starte sin annonce med 111 eller aaa eller %%% ?

Well... det ville nok være FOR indlysende... tror måske det ville blive
slettet? Men f.eks.
100% seriøs burde kunne gå ;)

mvh
Johan

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 18-07-03 12:48

Mr. mox wrote:
> Hej NG
>
> Når man kigger i ekstra bladets bagerste sider, dem med annoncerne, står der
> tit "A BAAL" og "A & A" hvad betyder det?

A & A = 2 lige store bryster i størrelsen a-skål ?

mvh
Johan

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-07-03 01:25

Johan Holst Nielsen skrev:

> A & A = 2 lige store bryster i størrelsen a-skål ?

Nixen bixen, det vil være falsk varebetegnelse, højre og venstre bryst
er ikke lige store.

Tjek selv på den første den bedste kvinde i nærheden.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 19-07-03 09:50

On Sat, 19 Jul 2003 02:24:31 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

>Nixen bixen, det vil være falsk varebetegnelse, højre og venstre bryst
>er ikke lige store.

Det var de ihvertfald på min eks så vidt jeg kunne se og føle det.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Gilgamesh

Dato : 19-07-03 11:03

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse

> Det var de ihvertfald på min eks så vidt jeg kunne se og føle det.

Perfekt symmetri findes som bekendt ikke.

/Lars

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 19-07-03 12:12

On Sat, 19 Jul 2003 10:02:30 GMT, "Gilgamesh"
<gilgamesh@thisadressisfake.com> wrote:

>"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
>meddelelse

>Perfekt symmetri findes som bekendt ikke.

Så har hun bare været utroligt tæt på det.