GPRS hos CBB
Fra : Hien

Dato : 08-07-03 08:43

Så er GPRS hos CBB endelig oppe. :) Tilmeldese kan der læses mere om på
forsiden!

--
Mvh,
Hien

Fra : Claus E Beyer

Dato : 08-07-03 09:59

"Hien" <hien@FJERNhien.dk> skrev i en meddelelse news:bedsmi$rmt$1@sunsite.dk

> Så er GPRS hos CBB endelig oppe. :) Tilmeldese kan der læses mere om på
> forsiden!

Jeg ser intet om tilmelding og/eller priser. Kun noget om gprs-opsætning.

Hvad er prisen for brug af gprs hos CBB-Mobil?

Claus

Fra : Hien

Dato : 08-07-03 10:38

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message
> Jeg ser intet om tilmelding og/eller priser. Kun noget om gprs-opsætning.
>
> Hvad er prisen for brug af gprs hos CBB-Mobil?
>
> Claus

<cbb's tilmelding/opsætning af cbb>
Sådan tilmelder du dig GPRS og opsætter din telefon
GPRS kan anvendes til mange forskellige formål, bl.a. kan du sende og
modtage e-mail. GPRS er ikke automatisk aktiveret på dit mobilnummer. Derfor
skal du selv aktivere servicen.
Du skal sende en SMS til 1221 med oplysninger om din telefon. Det er
vigtigt, at du er meget nøjagtig med at indtaste oplysningerne.
Den første del af den SMS du skal sende, er ens for alle - nemlig:
"GPRS2GO".
De næste to dele fortæller systemet, hvilken mobiltelefon du har. Har du
f.eks. en Nokia 6610, vil den SMS du skal sende se således ud:
"GPRS2GO NOKIA 6610". Du skal ikke indtaste " - og husk mellemrum som vist
her.
Du modtager en SMS fra vores system med opsætningen. Du skal gemme denne SMS
i din telefon. Du modtager også en bekræftelse på din tilmelding.
Hvis du forsøger at tilmelde en telefon, der ikke understøtter GPRS, vil du
få en fejlmeddelelse retur.
Har du spørgsmål til GPRS, er du velkommen til at kontakte Kundeservice på
telefon 33 46 01 01

</cbb's tilmelding/opsætning af cbb>

Læs der :) Jeg har tilmeldt mig, jeg venter bare på at det virker. Det
skulle fungere inden for 24 timer.

--
Mvh,
Hien

Fra : Ivar Madsen

Dato : 08-07-03 18:52

Hien skrev Tirsdag den 8. juli 2003 11:37 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Læs der :) Jeg har tilmeldt mig, jeg venter bare på at det virker.
> Det skulle fungere inden for 24 timer.

Husk at EFTER det er sat op på nettet, så skal du slukke og tænde din
tlf. for at det virker, du kan ikke bare have den liggende og så vente
på at det kommer til at virke,,,

Ivar Madsen

Fra : Hien

Dato : 08-07-03 19:56

"Ivar Madsen" <news-@milli.dk> wrote in message
> Husk at EFTER det er sat op på nettet, så skal du slukke og tænde din
> tlf. for at det virker, du kan ikke bare have den liggende og så vente
> på at det kommer til at virke,,,

Er jeg godt klar over, mit GPRS virker nu! :) Lækkert..

--
Mvh,
Hien

Fra : Hien

Dato : 08-07-03 11:53

"Hien" <hien@FJERNhien.dk> wrote in message news:bedsmi$rmt$1@sunsite.dk...
> Så er GPRS hos CBB endelig oppe. :) Tilmeldelse kan der læses mere om på
> forsiden!

Nogle CBB-kunder der har fået GPRS til at virke endnu? Når jeg prøver at
skabe forbindelse via GPRS står der bare "GPRS-forbindelse er ikke
tilgængelig".

--
Mvh,
hien

Fra : Dan Andersen

Dato : 08-07-03 22:34

Ja... bare lige ikke hvormeget det koster..

--
Med venlig hilsen, Dan Andersen - www.dbamott.dk - www.oscar4sale.dk -
www.bastetogbundet.dk - www.cafezugarbaby.dk - www.regnvand.dk -

Fra : Hien

Dato : 08-07-03 23:12

> Så er GPRS hos CBB endelig oppe. :) Tilmeldelse kan der læses mere om på
> forsiden!

Mit (gratis) GPRS er online nu! og alt virker fint, jeg bruger faktisk min
GPRS-forbindelse på min bærbar i øjeblikket og det virker perfekt! :) udover
at hastigheden kun er som et 28k modem er der faktisk ingen problemer!

--
Mvh,
Hien