Indstilling af volumen på Nokia 3410?
Fra : Jakob Munck

Dato : 08-07-03 07:17

Jeg har en Nokia 3410 og lyden man modtager i øret er alt for høj, når man
snakker i den. Det skulle man tro kunne indstilles, men jeg kan ikke finde
ud af hvordan.

Hverken i brugsvejledningen eller i menuen, kan jeg finde et punkt om
indstilling af høretelefonens volumen. Vil det sige, at denne volumen ikke
kan indstilles? Eller er der bare noget jeg har overset?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Ole Thomsen

Dato : 08-07-03 07:51

Jakob Munck wrote:
> Jeg har en Nokia 3410 og lyden man modtager i øret er alt for høj,
> når man snakker i den. Det skulle man tro kunne indstilles, men jeg
> kan ikke finde ud af hvordan.

Nu kender jeg ikke telefonen, men er der ikke de goe
gamle volumenknapper på siden af apparatet?

Ole Thomsen

Fra : Leif & Susanne Peder~

Dato : 08-07-03 07:54

> Jeg har en Nokia 3410 :hvordan indstilles lyden<

Det gør du under samtale, ved hjælp af pil op/ned.
Volumen vises i display.
Hilsen Leif

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 08-07-03 10:10

Jakob Munck wrote:

> [...]
> indstilling af høretelefonens volumen. Vil det sige, at denne volumen ikke
> kan indstilles? Eller er der bare noget jeg har overset?

Prøv at trykke op og ned på piletasterne i mens du snakkes...
--
Mvh. Peter.

Fra : Jakob Munck

Dato : 08-07-03 08:17