Gratis wap ting på min side
Fra : BoS.

Dato : 07-07-03 21:55

Hej Telmore wappere og andre barnlige sjæle.

Jeg har eksperimenteret lidt med det der wap, og har lavet en lille side, I
er velkomne til at besøge.

Jeg har lidt spil, lidt ringetoner og et par email klienter, som jeg dog
ikke har haft lejlighed til at teste. (Nu skal jeg lige se Michael Moore).

Adressen er: boykort.dk/wap/

De fleste ting kan man hente masser af steder på nettet, men de er ikke til
så meget gavn med mindre man har et datakabel - eller kan hente dem direkte
ned i telefonen på (min side fx.)

Held og lykke

Hvis der er noget, der ikke virker eller I har ris/ros, så bare skriv det
her i gruppen.

mv Bo

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 07-07-03 22:38

"BoS." <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis der er noget, der ikke virker eller I har ris/ros, så bare skriv det
> her i gruppen.

Jamen det har jeg da! Mange tak for fine ting - sæt gerne 10 gange så meget
under hver kategori! Kunne være fedt med et sted med mange ringetoner fx! :)

/ Jonas

Fra : BoS.

Dato : 07-07-03 23:36

Hallo. Den e-mail klient spiller da for vildt. Jeg kan tjekke min pop3 mail
overlat i verden. Fedt...

Det er den, der hedder EmailViewer, jeg har fået til at virke på min Nokia
6610.

De der spil. Helt ærligt. De er jo ringere end de første spillekonsoller,
der kom frem i starten af 80'erne. Det eneste jeg synes, der holder
nogenlunde på en telefon indtil videre, er Tetris. Eller er det bare mig?!

mvh Bo

Fra : John K

Dato : 08-07-03 12:03

"BoS." <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis der er noget, der ikke virker eller I har ris/ros, så bare skriv det
> her i gruppen.

Hos mig er der intet der virker - der er kun noget tekst.

Mvh

John

Fra : BoS.

Dato : 08-07-03 13:06

John K wrote:

> Hos mig er der intet der virker - der er kun noget tekst.

Hvilken telefon har du? Hvad skriver den? "Noget tekst" er et vidt begreb

Det virker nemlig fint hos mig...

mvh Bo

Fra : TS

Dato : 08-07-03 13:38

> Hvilken telefon har du? Hvad skriver den? "Noget tekst" er et vidt begreb
>
> Det virker nemlig fint hos mig...
>
> mvh Bo

Velkommen til mine wap sider. Ringetoner
Spil
Applikationer
Billeder - test

Velkommen til mine wap sider. Ringetoner
Spil
Applikationer
Billeder - test

Dette kommer frem på siden, men kun som tekst

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 08-07-03 14:20

> Hvilken telefon har du? Hvad skriver den? "Noget tekst" er et vidt begreb
>
> Det virker nemlig fint hos mig...

Jeg har også forsøgt mig frem - hos mig vil min N6610 ikke æde siden, den
melder ugyldigt format - jeg har hentet wap-siden fra computeren også, og
tror ikke din web-server er sat op til at spytte wml ud...?

-Peter

--
Upload billeder, musik og java-programmer til din mobiltelefon GRATIS på:
www.eaid.dk/mobil.php

Fra : BoS.

Dato : 08-07-03 23:40

Peter Skjelbo, eaid.dk wrote:

> [...]
> den melder ugyldigt format - jeg har hentet wap-siden fra computeren
> også, og tror ikke din web-server er sat op til at spytte wml ud...?

Tja. Det virker på min telefon. (N6610) Jeg har prøvet at tømme min cache og
genindlæse siden. Det virker altså stadig... Det er lidt svært at rette den
fejl for mig... Jeg tror ikke, det er serveren. Måske snarere min WML kode.
Jeg er ikke helt sikker i de der xml tags endnu...

mvh Bo

Fra : Bachelor

Dato : 08-07-03 23:52

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3f0aa4a8$0$1661$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> "BoS." <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hos mig er der intet der virker - der er kun noget tekst.

Der skal heller ikke være andet - marker det emne du vil
se og tryk OK
Siden virker fint med min 6610
Spillet Racing Fever har dog en fejl hos mig, der er kun
firkanter i menuen hvor der skulle være tekst.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 08-07-03 15:23

"BoS." <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Telmore wappere og andre barnlige sjæle.

> Jeg har eksperimenteret lidt med det der wap, og har lavet en lille side, I
> er velkomne til at besøge.

Hvordan laver man sådan en wapside? Har du lyst til at dele kildekoderne med os
andre?

Claus

Fra : BoS.

Dato : 08-07-03 21:54

Claus E Beyer wrote:

> Hvordan laver man sådan en wapside? Har du lyst til at dele
> kildekoderne med os andre?
>
> Claus

Hej Claus

Du kan bare hente siden ned med din internet browser.
www.boykort.dk/wap Gem siden på din harddisk og åbn den i Notepad.

Der er ikke noget hemmeligt ved den

mvh Bo

Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-07-03 07:36

> Hej Claus

> Du kan bare hente siden ned med din internet browser.
> www.boykort.dk/wap Gem siden på din harddisk og åbn den i Notepad.

Tak skal du have. Jeg havde ikke lige forestillet mig at man kunne se wapsider
via en html-browser.

På html-siden kommer der ingen link frem, men på wap-telefonen kommer der link
til ringetoner, spil og andet.

I stedet for <anchor> ... </anchor> kunne man da også have brugt <A HREF> ...
</A> på en wapside?

Hedder linjeskift i wml <br/>, eller er der kommet en / for meget med?

Det undrer mig, at de sider som du linker til inde i <anchor> ... </anchor>
hedder html til efternavn. Burde de ikke hedde wml til efternavn?

Claus

Fra : BoS.

Dato : 09-07-03 09:23

Claus E Beyer wrote:
> [...]
>
> Det undrer mig, at de sider som du linker til inde i <anchor> ...
> </anchor> hedder html til efternavn. Burde de ikke hedde wml til

Hej Claus

Jeg har nappet koden fra et eller andet wap sted, der havde lavet deres link
på den måde. Men jo, det kan da godt være, at de skulle hedde <a href="">.
Det må jeg lige kigge på.

Linieskift hedder <br/>. I wml skal alle tags afsluttes. Og en <br> har jo
som bekendt ikke et afslutningstag, så derfor gør man det sådan, tror jeg
nok.

Det er dog lige meget hvad man kalder filerne til efternavn. De kan også
hedde asp eller php - så længe serveren understøtter formatet...

mvh Bo

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-07-03 13:32

"BoS." <elskak@hotmail.com> wrote in

> Linieskift hedder <br/>. I wml skal alle tags afsluttes. Og en
> man det sådan, tror jeg nok.

Korrekt, præcis som i XHtml - men man bør skrive dem som <br /> for
ikke at forvirre visse browsere der ikke er så gode til XHTML.

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)