Cadac Grill
Fra : Jan Møller Jensen

Dato : 07-07-03 19:55

Hej
Er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med Cadac grillen
eller er der andre der kan anbefales

Med venlig hilsen

Jan Møller Jensen

Fra : Eva

Dato : 08-07-03 06:13

"Jan Møller Jensen" <janmoller@jensen.mail.dk> wrote in message news:<3f09c17e$0$24700$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> Hej
> Er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med Cadac grillen
> eller er der andre der kan anbefales
>
> Med venlig hilsen
>
> Jan Møller Jensen

Hej Jan.
Jeg/Vi kan varmt anbefale cadac grillen. Vi købte den (komplet) her i
foråret, og vil slet ikke undvære den.
Hvis du virkelig gerne vil høre mange meninger om den, så gå ind på
dcu hjemmesiden/mellem campister og søg på cadac gril, det har været
forårets store samtaleemne.
Ønsker dig mange gode timer med den og en god sommer
Hilsen Eva

Fra : Ole Sørensen

Dato : 08-07-03 07:37

"Jan Møller Jensen" <janmoller@jensen.mail.dk> wrote in message news:<3f09c17e$0$24700$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

Hej Jan
Prøv at skrive Cadac i Google søgefeltet og vælg kun dk.fritid.camping
ovenover dit indlæg, det prøvede jeg og på mindre end et sekund var
der 11 indlæg på skærmen
God fornøjelse
Mvh
Ole Sørensen

Fra : Ole Sørensen

Dato : 08-07-03 07:43

"Jan Møller Jensen" <janmoller@jensen.mail.dk> wrote in message news:<3f09c17e$0$24700$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

Hej igen
Jeg lavede lige en søgning på DCU's hjemmeside under "campister
imellem" og der har været en større korrespondance om cadac gril både
priser, hjemmesider osv er blevet diskuteret. Så prøv DCU's mellem
campister og søg på cadac

Med flere venlige hilsener

Ole

Fra : Jan Møller Jensen

Dato : 09-07-03 20:39

Tak for de gode råd
Jeg har købt en Cadac idag og glæder mig til at bruge den.

Med venlig hilsen

Jan Møller Jensen