Bilspil over internettet ?
Fra : Michael

Dato : 07-07-03 18:32

Hej
Kan man få et bilspil som Grand Turismo 3, til PC hvor man også kan spille
over internettet mod andre?

Hilsen Michael

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 07-07-03 22:42

Michael wrote:

> Hej
> Kan man få et bilspil som Grand Turismo 3, til PC hvor man også kan spille
> over internettet mod andre?

Need for Speed 5 (Porsche unleashed) er nok det bedste bud, kanon spil
med 80 forskellige Porsche modeller.

Mvh

Bruno

Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 07-07-03 22:44

"Michael" <micnielsen@headermail.com> wrote in message
> Kan man få et bilspil som Grand Turismo 3, til PC hvor man også kan spille
> over internettet mod andre?

Ikke ligefrem GT3, men prøv at kikke på http://lfs.racesimcentral.com
Til prisen syntes jeg det er guld!

/Peter

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 08-07-03 15:47

Michael wrote:
> Hej
> Kan man få et bilspil som Grand Turismo 3, til PC hvor man også kan
> spille over internettet mod andre?
>
> Hilsen Michael

1NSANE fra codemasters - det har et par år på bagen men det er stadig
sjovt, og det er vel det der tæller
http://www.codemasters.com/insane
Der er en demo med fungerende multiplayer-del.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Michael

Dato : 08-07-03 18:36

Jeg har hentet live for speed, men den skriver den mangler d3d8.dll fil, så
nu prøver jeg insane, det ligner lidt monstertruck madness håber det virker.
Jeg kan kun finde need for speed 2 hot pursuit på EAs hjemmeside. Kommer der
andet end porcher til det mon.

Hilsen Michael

Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 09-07-03 08:40

> Jeg har hentet live for speed, men den skriver den mangler d3d8.dll fil,

Det betyder du mangler noget DirectX et eller andet. Har du mindst version
8?
LFS er altså værd at prøve

> nu prøver jeg insane
1nsanse er også ekstremt sjovt, men meget mere arcarde end LFS.
(Walk-up-fun)

/Peter

Fra : Michael

Dato : 09-07-03 11:23

Insane er lige mig. Det tror jeg nu også lfs er hvis jeg får det til at
køre. Går ud fra der er mere tilrettelagte veje i original/købe versionen af
insane.
Jeg bare ikke logge på hvis jeg vil spille insane online. Inde i spillet går
den ikke på nettet hvis jeg vælger multiplayer og ude fra windows skriver
den 'conecting to codemaster' og noget med aplying patches og går på nettet
men 'upgrade ftp server is not responding' siger den. Jeg prøver at se om
der er en opdatering på deres hjemmeside.

Hilsen Michael

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-07-03 13:20

Michael wrote:
> [...]
> patches og går på nettet men 'upgrade ftp server is not responding'
> siger den. Jeg prøver at se om der er en opdatering på deres

Den automatiske opdateringsfunktion har aldrig fungeret, man skal selv
hente patchen hos Codemasters et sted. Husk du skal bruge både CMN
(Codemasters Multiplayer Network) og begge 1NSANE patches.

Der er ikke "mere tilrettelagte veje" i købeudgaven, det er altsammen
off-road. Men der er flere game-modes end i demoen, og selvfølgelig
championship mode. Det er en god ide at spille Championshippet igennem
inden man går online, så man har fået føling med de forskellige
landskaber, landskabs/vejrtyper og biler.

Husk det eneste rigtige råd, som jeg engang fik af en australsk gut
under et on-line ræs: "never let off"

(løft aldrig foden

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Michael

Dato : 11-07-03 19:32

> [...]
> så
> Det betyder du mangler noget DirectX et eller andet. Har du mindst version

Det var direct x. Nu kan spillet starte men den hopper ud i windows når
musikken begynder og lfs logoet skifter. Jeg har lagt patchen ind men når
computeren starter skriver den altid den mangler en msgrv.dll eller lign.
kan det være den fil den mangler nu?

Hilsen Michael

Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 12-07-03 11:20

> [...]
> computeren starter skriver den altid den mangler en msgrv.dll eller lign.

Der må jeg melde pas
Jeg så forøvrigt lige at den kræver DirectX 8.1 (mindst) og ikke bare 8.0
som jeg skrev først.
Hvilken version har du installeret?

/Peter

Fra : Bjarne

Dato : 12-07-03 17:41

Jeg havde først 8.0 og som du siger kørete den slet ikke. Jeg har directX 9a
men da jeg først pakkede spillet ud smed jeg det på c: drevet uden mappe, og
fjernede det manuelt og så skrev/skriver computeren ved hver opstart
'missing msgcirt.dll'. Så trykker jeg ok og fortsætter.
Har før haft disse boxe ved opstart som nok skyldes jeg bare deletede
filerne uden at afinstallere. Men det kan vel ikke være her problemet er.
Kan jeg have slettet msgcirt.dll (ikke præcist navn) fra c: drevet som ikke
har noget med spillet at gøre. Ellers må jeg prøve at geninstallere win98.
Jeg har for 1 uge siden fået nyt bundkort msikt3ult.2 så jeg er ikke helt
bekendt med dette endnu. Min mp3 haker også og hopper op og ned i tempo
hvilket mit gamle soltek feks. ikke gjorde, men måske har jeg
driverproblemer endnu.
Jeg synes bare ofte der er demoer som ikke kører men det var på mit gamle
bundkort og denne demo skal jo virke hvis du kan få den til det. Jeg prøver
med geninstall. af win98.