Mobilt Internet - 3510 -> Bærbar computer
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 07-07-03 18:00

Hejsa,

Jeg har et datakabel til en Nokia 3510, men jeg frygter det ikke er nok, til
hvis jeg vil tilslutte min mobiltelefon til min bærbare computer. Det er vel
et kombineret M/F-bus-kabel, det kan da ihvertfald unlocke, såvel som
uploade logoer til telefonen, osv.

Kan jeg benytte dette Comport-kabel til at tilslutte min Nokia 3510 til en
bærbar computer, og tilgå internettet vha. GPRS?

// Troels

Fra : JMo.

Dato : 07-07-03 18:13

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in

> [...]
>
> Kan jeg benytte dette Comport-kabel til at tilslutte min Nokia 3510
> til en bærbar computer, og tilgå internettet vha. GPRS?

Desværre, men 3510's GPRS-del er kun til WAP. Der er ikke modemfunktion i
telefonen.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 07-07-03 18:14

> Desværre, men 3510's GPRS-del er kun til WAP. Der er ikke modemfunktion i
> telefonen.

Hvad så med Ericsson T65?

// Troels

Fra : JMo.

Dato : 07-07-03 20:48

> Hvad så med Ericsson T65?

Jow, der skulle vidst være, svjh.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 07-07-03 20:51

> Jow, der skulle vidst være, svjh.

Ved du hvor man billigst muligt kan få fat i et datakabel til en sådan
telefon, der kan bruges til lidt mobilt internet?

// Troels