Unreal Tournement
Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 07-07-03 17:36

Hejsa

Er Unreal tournement kun til multiplayer, og render man dermed bare rundt og
skyder andre spille - virtuelle eller ej - Der er dermed ingen monstre af
den gamle støbning?

mvh

Jesper

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-07-03 19:26

> [...]
og
> skyder andre spille - virtuelle eller ej - Der er dermed ingen monstre af

nej kun multiplayer, men du kan ganske rigtigt spille mod bots... ikke story
based som unreal II

vh

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Tommy Jensen

Dato : 08-07-03 01:05

> [...]
og
> skyder andre spille - virtuelle eller ej - Der er dermed ingen monstre af

Nu er jeg ikke helt med.... Unreal Tournament er da ikke kun multiplayer.
Man kan da for det første kæmpe om at få trofæet, man kan også spille
"træning", hvor man spiller rigtig mange spillere, alle mod alle. Desuden er
der jo 4 "grene" i spillet; "Death match", "Domination", "Capture the flag"
og "Assult".

Eller er det mig der har misforstået dit indlæg?

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-07-03 05:44

> [...]
flag"
> og "Assult".
>
> Eller er det mig der har misforstået dit indlæg?

Jeg vil tro Jesper mener om UT er storybased (historiebaseret?), altså man
man følger en handling med cutscenes for tilsidst at opnå en eller anden
afslutning og få en ende på en god historie og det er ut ikke... det er
multiplayer, ganske rigtigt med forskellige "sportsgrene" men alt i alt bare
skyd alle de andre.

vh

Fra : Tommy Jensen

Dato : 08-07-03 12:01

> [...]
> afslutning og få en ende på en god historie og det er ut ikke... det er
> multiplayer, ganske rigtigt med forskellige "sportsgrene" men alt i alt

Ja men på den måde er jeg enig! Jeg synes personligt at det er sjovt at
spille træningsmode med death match mod 16 andre "bots", men det er mig...

Men jo, der er ikke den fedeste afslutning efter alle de kampe man har været
igennem!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 08-07-03 15:06

> [...]
> afslutning og få en ende på en god historie og det er ut ikke... det er
> multiplayer, ganske rigtigt med forskellige "sportsgrene" men alt i alt

Rigtigt forstået