Skamferede piger
Fra : Thomas

Dato : 07-07-03 16:57

Hvorfor vælger nogle unge piger at skamfere sig selv?

Se nu for eksempel dagens side 9-pige:

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=570

Hun hedder Ida, er 20 år og fra Grenaa.

Hun har en pragtfuld sød lille numse, dejlige lange ben, flotte
struttende bryster og et kønt ansigt. Men så skamferer hun sin højre
overarm med en grim tatovering. Hvorfor?

Selv ikke min onkels tatovering fra Fremmedlegionen var grimmere end
den tatovering hun har.

Synd og skam.

VH

Thomas

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 07-07-03 17:05

th63@ofir.dk (Thomas) skrev:

>Hvorfor vælger nogle unge piger at skamfere sig selv?

Ligesom når de får skrevet deres kærestes navn på armen og så går
der måske et år og de har en ny kæreste.

Men ved mænd ser det såmænd heller ikke så godt ud.
Mænd får det dog tit lavet for at se lidt rå ud.

Fra : ram2

Dato : 07-07-03 17:09

"Thomas" skrev d. 07-07-03 16:57 dette indlæg :
> Hvorfor vælger nogle unge piger at skamfere sig selv?

Hvis du kigger på nedenstående link, så kan du ikke kalde Grenå pigens
tatovering for skamfering. Nærmest et spørgsmål om smag og behag.

I øvrigt nævner du, at din onkels er pænere, hvilket må være et udtryk
for om netop du kan li' hendes, og altså et smagsspørgsmål.

Personligt synes jeg slet ikke der skulle være nogen, men igen - et sp.
om smag, men ikke skamfering.

Mvh
Ram

http://www.kandu.dk/

Fra : ram2

Dato : 07-07-03 17:10

"Thomas" skrev d. 07-07-03 16:57 dette indlæg :
> Hvorfor vælger nogle unge piger at skamfere sig selv?

Sorry, glemte jeg ikke det lovede link?
http://www.bt.dk/Nyheder.pl?c=left&aid=143322

Her er det.

Mvh
Ram

http://www.kandu.dk/

Fra : Stefan Jensen

Dato : 07-07-03 19:01

"ram2" <ram2.news@kandu.dk> skrev

> http://www.bt.dk/Nyheder.pl?c=left&aid=143322

"Man flækker hele penis ned gennem sprækken, der hvor urinrøret kommer ud,
hele vejen ned til roden "

ARGH for satan det er klamt at tænke på... Hvorfor får folk gjordt sådan
noget? Fanme sygt!

Fra : ram2

Dato : 07-07-03 19:13

"Stefan Jensen" skrev d. 07-07-03 19:01 dette indlæg :

> ARGH for satan det er klamt at tænke på... Hvorfor får folk gjordt
sådan
> noget? Fanme sygt!

Hej Stefan.
Jeg kan kun give dig ret.

Hvis du har lyst til at se den diskussion der var på Kandu vedrørende
dette fænomen, så får du et link her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/17783

mvh
Ram

http://www.kandu.dk/

Fra : Stefan Jensen

Dato : 07-07-03 21:54

> [...]
>
> Hej Stefan.
> Jeg kan kun give dig ret.
>
> Hvis du har lyst til at se den diskussion der var på Kandu vedrørende

Ah, takker for linket... Vil lige kigge på det... :)

Fra : Niels Henriksen

Dato : 07-07-03 20:41

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> struttende bryster og et kønt ansigt. Men så skamferer hun sin højre
> overarm med en grim tatovering. Hvorfor?

Enten har du et billede i en ekstrem opløsning eller også så har du bedre
øjne end mig. Jeg kan ikke se hvad den forestiller, men syntes at en tegning
på en pige er flot... naturligvis ikke hvis den fylder en del af kroppen,
men gerne som hun har der..

En anden ting er at under midt-fyns festival, så havde EB et par side 9
piger som endelig så godt ud.... der var lidt kød på dem *SS*

--
Niels

Fra : Thomas

Dato : 14-07-03 19:36

> En anden ting er at under midt-fyns festival, så havde EB et par side 9
> piger som endelig så godt ud.... der var lidt kød på dem *SS*

Det er rigtigt, og her er et par links til pigerne:

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=209921

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=210027

Venlig hilsen

Thomas

Fra : Mirian

Dato : 07-07-03 23:09

> [...]
> struttende bryster og et kønt ansigt. Men så skamferer hun sin højre
> overarm med en grim tatovering. Hvorfor?

Jeg skal lige have noget på det rene!!! Er det hendes tatovering du ikke kan
lide, eller er det generelt kvinder der har tatoveringer du ikke bryder dig
om?

> Synd og skam.

Det er jo en smag sag!!
MVH Mirian

Fra : Per Moreau

Dato : 08-07-03 01:28

> [...]
kan
> lide, eller er det generelt kvinder der har tatoveringer du ikke bryder

En smag sag der er langsomt voksende.
Mange synnes faktisk at tatoveringer på kvinder er yderst uatraktivt at se
på, så kan hun se lige så smuk ud, men det første de ser er den grimme tatoo
at de har på kroppen.
Bla kender jeg en kvinde på 30 der ikke har haft en eneste date siden hun
fik den tatovering som dækker 2/3 af hendes overarm.
Fyrerne synnes simpelhen at hun er blevet hamrende uatraktiv at se på pga
den (har snakket med nogle af dem, da jeg også kender dem personligt selv).
Heldigvis er hun godt selv klar over at den er skyld i det hele, men råd
til at få den fjernet har hun desværre ikke, så hun må leve single livet
indtil at pengene er skrabet sammen til at hun kan få den fjernet.

Mvh
Per M.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-07-03 09:49

"Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> wrote in message

> En smag sag der er langsomt voksende.

Ganske enig.

> Mange synnes faktisk at tatoveringer på kvinder er yderst uatraktivt at se
> på, så kan hun se lige så smuk ud, men det første de ser er den grimme
tatoo
> at de har på kroppen.

Spørgsmålet er så, om de mænd, der ligger stor vægt på et perfekt udseende,
grundlæggende er værd at samle på.

> Bla kender jeg en kvinde på 30 der ikke har haft en eneste date siden hun
> fik den tatovering som dækker 2/3 af hendes overarm.

Der er givetvist mange enlige mennesker, der sjældent eller aldrig har
dates, uden det er et alvorligt problem. I mine øjne er det faktisk et
større problem, hvis man i for høj grad optimerer sine valg mod flest mulige
dates. I princippet er én date nok, hvis det er den rigtige, og den rigtige
partner for hende kan være en mand, der finder en sådan tatovering
interessant, sikkert fordi viser, hun er noget specielt og ikke bare en
"hyldevare", som nærmest kan fås i bunder.

> Heldigvis er hun godt selv klar over at den er skyld i det hele, men råd
> til at få den fjernet har hun desværre ikke, så hun må leve single livet
> indtil at pengene er skrabet sammen til at hun kan få den fjernet.

Eller indtil hun møder en mand, som ikke lader en tatovering ødelægge
chancen for at lære en spændende pige at kende, men måske ligefrem kan se
det som en mulighed for kontakt at spørge om historien bag tatoveringen. Som
jeg ser det, kan en lidt speciel pige være mere spændende end de smukke
piger, man nærmest kan finde i bunder alle steder om sommeren. Selvom de er
smukke, ligner de også hinanden så meget, at det hurtigt bliver kedeligt at
kigge på dem. Der er sjældent særlige grunde til at foretrække den ene
fremfor den anden. I det spil kan en tatovering fungere som et varemærke,
som får bæreren til at skille sig ud fra mængden, og groft sagt blive en
udvalgsvare i stedet for en hyldevare, hvilket vel ikke er så ringe endda.

Det får mig til at tænke på en skulptur på Randers Kunstmuseum, som består
af en plade, hvorpå der står 12 stokke - 11 blå og én rød. Spørgsmålet er
så, om det er bedre at være en blå stok end en rød stok. Personligt er jeg
en rød stok, og jeg er slet ikke sikker på, at jeg ikke har det sjovere end
alle de blå stokke, der mest gør det, alle andre gør, selvom prisen er, at
jeg er meget alene og ikke kan mindes at have haft nogen date. For eksempel
er det en tur i regnskoven, på kunstmuseet eller et helt tredie sted snarere
end en kasse øl eller en flaske sprut, jeg har brug for, når jeg er ved at
gå amok, fordi det hele ramler. Hvad er mon sjovest? Som nævnt tidligere
"nøjes" jeg også med at gå til dans med søde piger i stedet for at kigge på
dem, og i stedet for at se sport i tv, køber jeg sæsonkort til hjemmekampene
i nogle få håndboldklubber. Hvad er mon sjovest?

Med venlig hilsen
Børge
--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.

Fra : Eddy Folder

Dato : 08-07-03 10:53

"Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> wrote in message
> kan
> dig

> En smag sag der er langsomt voksende.

Vil jeg nu ikke sige, jeg vil mene at den dille med tatoo´s altid har været
der, det er bare blevet mere almindeligt.. Og Hvis vi endelig skal tage unge
piger og deres tatoo´s, så har den dille vist toppet.

-Eddy

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-07-03 12:41

Dette indlæg erstatter mit tidligere indlæg i denne tråd, som jeg samtidig
prøver at fjerne.

> [...]

> Mange synnes faktisk at tatoveringer på kvinder er yderst uatraktivt at se
> på, så kan hun se lige så smuk ud, men det første de ser er den grimme

Mens andre kan synes, f.eks. en tatovering tilføjer noget til
personligheden, således pigen skiller sig ud fra mængden. Efter min mening
bliver det hurtigt kedeligt at kigge på endsige være sammen med piger, der
kan være nok så kønne, men kun gør det, som alle andre gør, og ellers bare
ser dejlige ud. Efterhånden er de enten så pæne, at de ikke anstøder nogen,
eller så grove, at det anstøder alle normale mennesker så meget, at politiet
bliver indblandet.

For dem, der har øje for det, kan selv en grim tatovering være en god
anledning til at tage kontakt med pigen for at høre, hvorfor hun dog har
fået lavet den skrækkelige tatovering. En sådan indledning er der mere
potentiale i, end en kompliment for legemesdele eller beklædningsgenstande,
som ligner så mange andre pigers tilsvarende legemesdele og
beklædningsgenstande, men det kræver selvfølgelig også mere af den, der
tager kontakten.

> Bla kender jeg en kvinde på 30 der ikke har haft en eneste date siden hun
> fik den tatovering som dækker 2/3 af hendes overarm.

Mon ikke der er mange enlige kvinder på 30 år, som ikke har haft dates for
nylig?

> Fyrerne synnes simpelhen at hun er blevet hamrende uatraktiv at se på pga
> den (har snakket med nogle af dem, da jeg også kender dem personligt
selv).

Hvis det er afgørende, er det nok et stort spørgsmål, om fyrene er værd at
samle på, og om de har andet og mere end en date at byde på.

> Heldigvis er hun godt selv klar over at den er skyld i det hele, men råd
> til at få den fjernet har hun desværre ikke, så hun må leve single livet
> indtil at pengene er skrabet sammen til at hun kan få den fjernet.

Eller indtil hun finder en mand, der vil sætte pris på hendes personlighed,
som åbenbart også indeholder potentiale til at få lavet en tatovering uden
først at tænke på, hvad hendes venner vil sige til det. Det kan antyde, hun
har mod til at skille sig ud fra mængden.

Ethvert (eller de fleste) valg har nogle konsekvenser, og som jeg ser det,
kan prisen for en stor vennekreds være et forholdsvis kedeligt liv, hvor man
føler, man er nødt til at bede vennerne om lov til at gøre noget nyt, og
ellers bare gør, hvad vennerne forventer, man gør.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Niels Henriksen

Dato : 10-07-03 16:02

> [...]

> Fyrerne synnes simpelhen at hun er blevet hamrende uatraktiv at se på pga
> den (har snakket med nogle af dem, da jeg også kender dem personligt
Jamen så er det dem der er skudt i roen at de kun kigger på den og ikke på
hende som person.

--
Niels Henriksen

Fra : nusle

Dato : 10-07-03 16:54

"Niels Henriksen" <niels@biggsfjern.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jamen så er det dem der er skudt i roen at de kun kigger på den og ikke på
> hende som person.

Uanset om man vil det eller ej, så sender en tatovering
altså signaler - og jeg er faktisk virkelig ked af mine
tatoveringer, for jeg er ikke længere den samme kvinde,
som da jeg fik dem lavet for henholdsvis 12 og 16 år
siden.

Når det er sagt, så skulle man jo gerne kunne sætte sig
ud over det at et menneske har tatovering/tatoveringer,
men alligevel har det nu engang en signalværdi, som
træder frem allerede inden man selv er trådt i karakter,
og det er ikke altid lige heldigt.

Jeg tænkte ikke over langtidsvirkningerne og konsekvenserne
af mine valg dengang, men det gør jeg nu. Og som jeg siger
til mine børn, så kan det der ser smart/godt ud nu, være
helt utroligt grimt på en mormor/farfar i 50'erne. Man bør
tænke sig godt om, også når det kommer til piercinger, hvor
arvæv kan ødelægge ens ansigt, hvis man er uheldig, hvilket
nogle rent faktisk er.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 10-07-03 18:49

In article <NcfPa.4218$fZ5.1061@news.get2net.dk>, niels@biggsfjern.dk
says...
> "Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> wrote in message

> selv).
> Jamen så er det dem der er skudt i roen at de kun kigger på den og ikke på
> hende som person.

Det er vel hendes person som har valgt at blive tatoveret...

Fra : Niels Henriksen

Dato : 11-07-03 08:48

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Det er vel hendes person som har valgt at blive tatoveret...

Jada, men at fravælge hende pga. en tegning er da hen i vejret. Det er det
sammen som at fravælge en person fordi vedkommende bruger briller.

--
Niels

Fra : PerX ...

Dato : 11-07-03 12:23

In article <xXtPa.2220$Zd5.1088@news.get2net.dk>, niels@biggsfjern.dk
says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Jada, men at fravælge hende pga. en tegning er da hen i vejret. Det er det
> sammen som at fravælge en person fordi vedkommende bruger briller.

Nej, briller er fordi man har et problem med øjnene. (Hvor en del vil
mene at tatovering er et problem med psyken

Fra : Niels Henriksen

Dato : 11-07-03 12:50

> Nej, briller er fordi man har et problem med øjnene. (Hvor en del vil
> mene at tatovering er et problem med psyken

Vi er delvis enige, men grundlaget var at de havde fravalgt hende pga. en
tatoo... Hvis jeg faldt for en sød pige, så måtte hun da gerne have en
tatoo..

--
Niels Henriksen

Fra : Nette

Dato : 11-07-03 13:04

"PerX ..." skrev i en meddelelse
> Det er vel hendes person som har valgt at blive tatoveret...

Jeg ved, at en tatovering sender signaler og jeg synes mange af dem er
utrolig grimme. Derfor har jeg også min tatovering godt gemt. Det kommer
ikke alle ved, at jeg har den. Den betyder noget personligt for mig, er nok
ti år gammel og ak og ve den mand, som ville fravælge mig pga. min
tatovering. Hvis han ikke kunne tåle den og mine bevæggrunde for at have
den, ja så....er han nok ret overfladisk og kan nok heller ikke forstå mig
på så mange andre punkter.

Selvfølgelig er det ens personlighed, der gør, at man lader sig tatoverer.
MEN.... man kan udvikle sig og ændre holdning/smag/personlighed, og hvem
siger, at man bare fordi man render rundt med en stor tatovering lavet for
ti år siden, synes den er guddommelig smuk i dag?

Mange unge tænker slet ikke på konsekvenserne af at få en tatovering, men at
nægte at ville komme sammen med en f.eks. 40 årig, fordi hun havde et
ungdomsflip som var utrolig moderne da hun var 18, synes jeg er lidt for
langt ude.

Nette

Fra : PerX ...

Dato : 12-07-03 01:55

In article <3f0ea7a9$0$5184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nettesnetpost@hotmail.com says...
> [...]
> siger, at man bare fordi man render rundt med en stor tatovering lavet for
> ti år siden, synes den er guddommelig smuk i dag?

Man kan iøvrigt få dem fjernet med lasere i dag :)

Fra : Nette

Dato : 12-07-03 03:41

"PerX ..."skrev i en meddelelse
> Man kan iøvrigt få dem fjernet med lasere i dag :)

Jeps, og få nogle utrolig grimme ar/hvide mærker, som ofte kræver flere
blikke og forklaringer end en tatovering gør.

Nette

Fra : PerX ...

Dato : 12-07-03 15:22

In article <3f0f7543$0$32486$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
nettesnetpost@hotmail.com says...

> "PerX ..."skrev i en meddelelse
>
> Jeps, og få nogle utrolig grimme ar/hvide mærker,

Nej. Det var i gamle dage. Nu kan det ikke ses (hvis det laves af
professionelle naturligvis)

Fra : Nette

Dato : 12-07-03 15:28

"PerX ..." skrev i en meddelelse
> Nej. Det var i gamle dage. Nu kan det ikke ses (hvis det laves af
> professionelle naturligvis)

Tro mig, min veninde fik fjernet en for et år siden og det ser altså ikke
ret kønt ud. Så hellere en farvet tatovering end en hvid arret tatovering.

Nette

Fra : jimmy larsen

Dato : 13-07-03 09:07

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> ret kønt ud. Så hellere en farvet tatovering end en hvid arret tatovering.

i har begge ret, får man fjernet i tatovering i dk vil der stadig være
et grimt ar, men i usa har de udviklet så god en laser at der nærmest ikke
kommer ar problemet er bare at det koster sindssygt meget at blive behandlet
der og det skal gøres over mange gange, jeg er selv tatoveret på begge arme,
ben, bryst, mave og ryg og kan godt forstå hvis det ikke er pænt i alles
øjne, men det er et valg jeg selv har taget og må leve med de blikke og
andet der kan følge med.......

man kan ikke rigtig kalde en tatovering for en skamfering, men jeg ved hvad
der menes, en skamfering ville være et stort ar efter et overfald eller
bilulykke altså noget ufrivillgt hvor man jo selv vælger at man vil have en
tatovering og det forestille jo et eller andet og betyder forhåbentlig noget
for den person der bærer den!!!!

bare min mening, jimmy

Fra : Nette

Dato : 13-07-03 13:47

"jimmy larsen" skrev i en meddelelse
> men i usa har de udviklet så god en laser at der nærmest ikke
> kommer ar problemet er bare at det koster sindssygt meget at blive
behandlet
> der og det skal gøres over mange gange,

Jeps, og man er virkelig et dårligt menneske, hvis ikke man lige har ½
million kroner og et halvt års tid til at smide ud på at få fjernet sine
tatoveringer....

> og det forestille jo et eller andet og betyder forhåbentlig noget
> for den person der bærer den!!!!

Ja, eller så HAR det betyder noget.

Nette

Fra : PerX ...

Dato : 13-07-03 18:20

In article <3f101af5$0$32514$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> [...]
> ret kønt ud. Så hellere en farvet tatovering end en hvid arret tatovering.

Altså af en amatør. Husk din påståelighed næsten gang du beskylder andre
for ikke at ville høre.

Fem sekunders search på google viser fx følgende klink:
http://www.centerforderm.com/brochures/tattooremoval.html

En behandling hver anden måned 4-6 gang og de fleste er helt forsvundet
eller faded med 95%. Specifikke lysfrekvenser nedbryder blækket som
bliver fjernet af kroppens naturligsystemer, dvs der kommer ingen ar.
Der er ingen priser på den amerikanske side, men jeg så en engelsk hvor
prisen ca var 1000 kr på behandling. Så kan man mene man ikke har råd til
en 6-7000 kr, men det er noget andet end at det ikke kan lade sig gøre.

Fra : nusle

Dato : 13-07-03 19:05

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> prisen ca var 1000 kr på behandling. Så kan man mene man ikke har råd til
> en 6-7000 kr, men det er noget andet end at det ikke kan lade sig gøre.

Hvornår mon det kommer til DK, jeg ville gladeligt bruge
6-7000 kr. på det, hvis jeg havde dem - og det har jeg
vel engang i fremtiden.

Sådan en flot gylden selskabskjole i silke, som jeg gerne
ville have købt til min bedste venindes kobberbryllup og
hvori man skal have bare skuldre, er ikke spor smuk på
mig, når den grimme tusch stikker frem på overarmen

mange hilsner
nusle

Fra : Nette

Dato : 13-07-03 20:01

"nusle" skrev i en meddelelse
> [...]
> hvori man skal have bare skuldre, er ikke spor smuk på
> mig, når den grimme tusch stikker frem på overarmen

Kunne du ikke, så længe du ikke lige har pengene og tiden, prøve med at
binde en bandage om armen og sige at den er brækket? Eller hvad med tykke
armringe, som dog sidder lidt højt oppe?
- Eller hvad med at male den over med noget kropsmaling i kobber forestillet
et hjerte?

- Det sidste var faktisk seriøst ment, men duer selvfølgelig kun, hvis den
ikke er for stor. Min veninde har fortrudt en GRØN FRØ på ankelen og maler
den altid over med maling, der passer til lejligheden, når hun skal til fest
i kjole/nederdel.

Nette

Fra : nusle

Dato : 13-07-03 21:07

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Kunne du ikke, så længe du ikke lige har pengene og tiden, prøve med at
> binde en bandage om armen og sige at den er brækket? Eller hvad med tykke
> armringe, som dog sidder lidt højt oppe?

*G*

Det tror jeg ikke lige er mig

> - Eller hvad med at male den over med noget kropsmaling i kobber
forestillet
> et hjerte?

Se, det skulle jeg have tænkt på (kobberbrylluppet er ovre,
og jeg købte andet outfit), det er altså en god idé.

> [...]
> den altid over med maling, der passer til lejligheden, når hun skal til

Den er ret stor (og så har jeg forøvrigt en til på ryggen *S*),
men et stort hjerte i kobber og f.eks. et mønster i, det ville
have været flot. Den idé har jeg taget til mig

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 14-07-03 04:20

nusle wrote:

> Den er ret stor (og så har jeg forøvrigt en til på ryggen *S*),
> men et stort hjerte i kobber og f.eks. et mønster i, det ville
> have været flot. Den idé har jeg taget til mig

Er det ikke bare "stregtegninger" du har ?

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 14-07-03 16:18

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Er det ikke bare "stregtegninger" du har ?

Det er kun den ene - den anden er rimeligt farverig,
så farverig noget kan være efter 16 år.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 14-07-03 10:39

In article <3f11ac5e$0$24680$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> [...]

> den altid over med maling, der passer til lejligheden, når hun skal til fest

Bare ankler er også overvuderet - næææ gode strømper ;)

Fra : Nette

Dato : 14-07-03 11:42

"PerX ..." skrev i en meddelelse
> Bare ankler er også overvuderet - næææ gode strømper ;)

jeps, gerne brune og hjemmestrikkede

Nette

Fra : PerX ...

Dato : 15-07-03 00:02

In article <3f1288ef$0$32521$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
nettesnetpost@hotmail.com says...

> "PerX ..." skrev i en meddelelse
>
> jeps, gerne brune og hjemmestrikkede

Arrrrrrg - hvor er min hjertemedicin!

Fra : Henning

Dato : 14-07-03 04:19

nusle wrote:

> [...]
> hvori man skal have bare skuldre, er ikke spor smuk på
> mig, når den grimme tusch stikker frem på overarmen

En god dækcreame kan med held bruges, jeg har set det
utroligste blive sminket væk bland kvinder med pigment
problemer

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 14-07-03 16:20

> [...]

Hej,

> En god dækcreame kan med held bruges, jeg har set det
> utroligste blive sminket væk bland kvinder med pigment

I'll take your word for it - jeg har aldrig prøvet at bruge
dækcreme, så jeg ville sikkert ikke vide hvordan, og
så ville jeg garanteret kradse det af i løbet af aftenen *G*.

På den anden side, så har jeg fået ret seriøse pigment
problemer i ansigtet, så måske skulle jeg til at lære det.

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 15-07-03 03:25

nusle wrote:
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

Hej

> På den anden side, så har jeg fået ret seriøse pigment
> problemer i ansigtet, så måske skulle jeg til at lære det.

Nu er du jo i besidelse af en naturlig skønhed, der ikke
mindst kommer inde fra, men jeg har set store moder
mærker blive dækket så...

MVH
Henning

Fra : Niels Henriksen

Dato : 15-07-03 10:55

"nusle" <nusle@mail.dk> wrote in message

> På den anden side, så har jeg fået ret seriøse pigment
> problemer i ansigtet, så måske skulle jeg til at lære det.

En af mine venner har psoreasis i ansigtet og hun bruger en dækstift (men
desværre kan de ikke fås herhjemme mere) og det dækker det hele.

--
Niels Henriksen
www.bigtiger.dk - det vildeste webhotel

Fra : PerX ...

Dato : 14-07-03 10:39

In article <3f11a4f9$0$5171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nusle@mail.dk
says...

> [...]
> hvori man skal have bare skuldre, er ikke spor smuk på
> mig, når den grimme tusch stikker frem på overarmen

Bare skuldre er overvuderet - tag en sort bodystocking på i stedet *G*

Fra : nusle

Dato : 14-07-03 16:21

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Bare skuldre er overvuderet - tag en sort bodystocking på i stedet *G*

Ja, selvfølgelig - som du ønsker, Herre *G*

*måske den bare ikke ville passe særligt godt til den gyldne
silke?*

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 15-07-03 00:03

In article <3f12ca45$0$32428$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> [...]
>
> Hej,

> Ja, selvfølgelig - som du ønsker, Herre *G*
>
> *måske den bare ikke ville passe særligt godt til den gyldne

Jeg tager bare nogle solbriller på :)