problemer med ISO-fil??
Fra : Del Pedro

Dato : 07-07-03 16:23

Hejsa Folkens!!

Håber der er nogen der kan hjælpe mig!!
Jeg har hentet spearhead expansion pack, men det er en iso-fil, hvilket ikke
siger mig ret meget. Jeg kan ikke pakke filen ud.
Jeg ville blive meget taknemmelig hvis der er nogen der kan fortælle mig
hvordan man gør det??

På forhånd tak for hjælpen!

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-07-03 16:41

Del Pedro wrote:
> [...]
> hvilket ikke siger mig ret meget. Jeg kan ikke pakke filen ud.
> Jeg ville blive meget taknemmelig hvis der er nogen der kan fortælle

Prøv at åbne den med dit CD-brænder software.

ISO-filer kan brændes med Nero, CloneCD, Alcohol 120%, m.fl.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 07-07-03 16:39

Del Pedro wrote:

> Hejsa Folkens!!
>
> Håber der er nogen der kan hjælpe mig!!
> Jeg har hentet spearhead expansion pack, men det er en iso-fil, hvilket ikke
> siger mig ret meget. Jeg kan ikke pakke filen ud.

Skrid taber

Betal dog for din software, et spil der er værd at spille er også værd
at betale for.

Fra : Gismo

Dato : 07-07-03 17:36

"iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Skrid taber

Tal pænt

> Betal dog for din software, et spil der er værd at spille er også værd
> at betale for.

Hvem siger det er værd at spille ?
Har hentet wc3 TFT ned fra nettet - skal finde ud af om det er værd at købe!

Kan du ikke hendvise til en warez gruppe næste gang ???

Gismo

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 07-07-03 22:37

Gismo wrote:

> Tal pænt

Jeg taler lige så pænt som jeg ville til en narkoman der var ved at
bryde ind hos min nabo.

> Hvem siger det er værd at spille ?

Hvis man er i tvivl så kan læse nogle test, spørge her i gruppen eller
hente en demo hvis der er en og det er der til næsten alle spil.

> Har hentet wc3 TFT ned fra nettet - skal finde ud af om det er værd at købe!

Singer du dig så også i biografen uden at betale, for lige at finde ud
af om filmen er værd at betale for at se?

> Kan du ikke hendvise til en warez gruppe næste gang ???

Nej. Det kunne ikke falde mig ind at hjælpe nogen med at piratkopiere,
på samme måde som det ikke kunne falde mig ind at hjælpe en tyv med at
skjule sig for politiet.

Mvh

Bruno

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-07-03 23:28

In dk.spil.computer, iddqdATworldonline.dk wrote:

>Jeg taler lige så pænt som jeg ville til en narkoman der var ved at
>bryde ind hos min nabo.

Jeg ville tale meget pænere til sådan en person. ;) Jeg ville nok også
byde ham på en kop kaffe efter indbruddet.

>Hvis man er i tvivl så kan læse nogle test, spørge her i gruppen eller
>hente en demo hvis der er en og det er der til næsten alle spil.

Så hvis én synes det er godt, så synes alle at det er godt - og
omvendt? Eller hvis to-tre synes det er godt, og kun én at det er
dårligt, så er det godt?

>Singer du dig så også i biografen uden at betale, for lige at finde ud
>af om filmen er værd at betale for at se?

Jeg vil gerne smage rejesalaten på et stykke brød i min egen mund,
inden jeg køber den (det kan jo lade sig gøre på lovlig vis). Det skal
helst ikke være en rejesalat, hvor rejerne mangler.

Ligeledes vil jeg gerne prøve et spil på min computer med mig selv
foran, inden jeg køber det. Det skal helst ikke være et spil, hvor
nogle elementer mangler ( = demo, skulle jeg have talt forbi nogen).

Jeg er *for* piratkopier, men *imod* at de diskuteres i denne gruppe.
Desuden er spørgsmålet helt off-topic, da det ikke har en pind med
selve spillet at gøre.

En henvisning til alt-hierakiet kan ikke forlanges, imho.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-07-03 23:31

In dk.spil.computer, Lars Stokholm wrote:

>Så hvis én synes det er godt, så synes alle at det er godt - og
>omvendt?

Det kom vist helt forkert ud. Jeg mente: Så hvis én synes det er godt,
så synes alle at det er godt - og hvis én synes det er dårligt, så
synes alle at det er dårligt?

Fra : syko_h

Dato : 07-07-03 16:46

"Del Pedro" skrev d. 07-07-03 16:23 dette indlæg :
> [...]
> siger mig ret meget. Jeg kan ikke pakke filen ud.
> Jeg ville blive meget taknemmelig hvis der er nogen der kan fortælle

Ok... Lad mig se, om jeg kan forklare det...
En ISO er et "billede"(=image) af en CD. dvs. den er ikke pakket. har du
en brænder? har du det, fulgte der nok et program med, som kan brænde
den for dig (filer --> burn image /lignende). ellers må du narre din
computer til at tro at ISO-filen er en rigtig CD. Dette kan blandt andet
gøres med daemon tools (søg på google). Problem løst?

http://www.kandu.dk/

Fra : rasmus carlsen

Dato : 07-07-03 17:32

"Del Pedro" <peter_rasmussen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> siger mig ret meget. Jeg kan ikke pakke filen ud.
> Jeg ville blive meget taknemmelig hvis der er nogen der kan fortælle mig
- isobuster ...

ras

Fra : Jonas R.

Dato : 07-07-03 18:18

SNIP

alt.dk.warez er den rigtige gruppe!

Men nero eller demon tools kan hjælpe dig!

Fra : arc@na

Dato : 14-07-03 14:06

Der er en vejledning på http://www.tubgirl.com

arc@na