Smule OT, men hvilke headset kan i anbefal~
Fra : Ole Sørensen

Dato : 07-07-03 12:35

Skal til at investerer i et ordentlig headset primært til spil
naturligvis. - Nogen anbefalinger ??? (Hvilken software kan iøvrigt
anbefales ???

Fra : Michael Petersen

Dato : 07-07-03 12:50

"Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk> mumbled something in news:3f095ae7$0$97235
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Skal til at investerer i et ordentlig headset primært til spil
> naturligvis. - Nogen anbefalinger ??? (Hvilken software kan iøvrigt
> anbefales ???

Plantronics laver imho nogle gode headsets. De findes i forskellige
størrelse og prisklasser så der brude være noget der matcher de flestes
behov.

Personlig er jeg mest til Teamspeak men er det et hurtigt indskydelse eller
har i ikke mulighed for at køre en dedikeret server er Roger Wilco nem og
hurtig at sætte o.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : kr0oZe

Dato : 07-07-03 13:36

"Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Skal til at investerer i et ordentlig headset primært til spil
> naturligvis. - Nogen anbefalinger ??? (Hvilken software kan iøvrigt
> anbefales ???

Har selv et sæt Labtec, og de fungerer upåklageligt. Intet
støj på mikrofonerne og god bass.

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : Ole Sørensen

Dato : 07-07-03 13:55

> Skal til at investerer i et ordentlig headset primært til spil
> naturligvis. - Nogen anbefalinger ??? (Hvilken software kan iøvrigt
> anbefales ???

Et lille tillægsspørgsmål. - Man kan få nogle der kører via USB. - Nogen der
er bekendt med, at man kan benytte disse sammen med sit eksisterende
surround ??? - Ville gerne nøjes med tale i headset´et & så resten af
effekterne i surround anlægget.....er det muligt ??

Fra : Mercenary

Dato : 07-07-03 17:39

> [...]
> surround ??? - Ville gerne nøjes med tale i headset´et & så resten af
> effekterne i surround anlægget.....er det muligt ??

Jeg er ret glad for Microsoft's Sidewinder Game Voice.
Der medfølger kontrolboks så du kan team-chatte eller tale med dine
teammates seperat.
Der er desuden en switch så du selv kan vælge om lyden skal i
hovedtelefonerne eller dine højtalere.
Og self USB tilslutning og medfølgende Game Voice software.

Jeg kan varmt anbefale det. Men man skal vist skynde sig da MS har nedlagt
deres game hardware produktion.

/Merc

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-07-03 16:39

Ole Sørensen wrote:
> Skal til at investerer i et ordentlig headset primært til spil
> naturligvis. - Nogen anbefalinger?

Jeg er vild med lyden i Sennheisers hovedtelefoner
(http://www.sennheiserusa.com/pages/products/index.htm),
jeg ved dog ikke med mikrofonerne, men kan ikke
forestille mig de skulle være dårlige!

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen