Cycling Manager 3?
Fra : JH

Dato : 07-07-03 11:18

Nogen der spiller dette spil?
De 2 første udgaver af spillet
fik en ret dårlig kritik.
Hvordan er 3'eren?

JH

Fra : S@ndman

Dato : 07-07-03 12:08

"JH" <jh@no.spam> skrev i en meddelelse
news:3f0948be$0$83068$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Nogen der spiller dette spil?
> De 2 første udgaver af spillet
> fik en ret dårlig kritik.
> Hvordan er 3'eren?
>
> JH
--------------------------------
Ser virkelig nice ud.....

Har bestilt det efter at have prøvet demoen...

Men hvilken port mon det kører på, hvis jeg skal
hoste over internettet...??

S@ndman

Fra : Peter T.

Dato : 08-07-03 17:03

JH wrote:

> Nogen der spiller dette spil?
> De 2 første udgaver af spillet
> fik en ret dårlig kritik.
> Hvordan er 3'eren?

Jeg har ikke prøvet de forrige, men 3eren er rimelig sjov, omend en smule
urealistisk i de løb man selv kører (indtil videre har jeg faktisk kun
oplevet sprængninger af feltet på de flade etaper, hvor sidste mand kommer
i mål over en time efter nr 1, når jeg selv har sendt en mand ud i ren
solokørsel). Men man skal blot huske at hente patchen til spillet, da
spillet er pænt fejlfyldt. Patchen har dog rettet op på de fleste
problemer.

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : S@ndman

Dato : 09-07-03 11:07

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
> solokørsel). Men man skal blot huske at hente patchen til spillet, da
> spillet er pænt fejlfyldt. Patchen har dog rettet op på de fleste

Har du prøvet at spille det over GameSpy..?? Min kammerat og jeg har nemlig
prøvet - men det virker ikke...vi kan begge joine andre spil, men ingen af
os
kan hoste et spil.

Den skriver noget i retning af, at der er konflikt med den interne og
eksterne ip,
firewall eller en nat proxy. Jeg fik så åbnet alle porte i min Cisco 677 fra
CC,
men den kommer stadig med samme fejl......nu får jeg en ZyXEL 650R i dag,
kan det hjælpe eller...??

S@ndman
-----------

Fra : Peter T.

Dato : 10-07-03 00:44

S@ndman wrote:

> Har du prøvet at spille det over GameSpy..?

Nej.

Fra : Peter T.

Dato : 10-07-03 08:18

S@ndman wrote:

> Har du prøvet at spille det over GameSpy..?? Min kammerat og jeg har
> nemlig prøvet - men det virker ikke...vi kan begge joine andre spil,
> men ingen af os kan hoste et spil.

Har I forøvrigt kigget på cyanides foraer på <http://www.cyanide-
studio.com/phpBB2/>? Problemet med GameSpy i CyM3 åbenbart er velkendt og
I kan muligvis afhjælpe det med, at hente nyeste update til GameSpy.

Fra : airport1

Dato : 25-07-03 14:23

"JH" skrev d. 07-07-03 11:18 dette indlæg :
> Nogen der spiller dette spil?
> De 2 første udgaver af spillet
> fik en ret dårlig kritik.
> Hvordan er 3'eren?
>
> JH

HEJ JH.
JEG HAR SPILLET BÅDE 1ÈREN OG 2ÈREN. SPECIELT TOEREN VAR FYLDT MED FEJL,
SOM SKULLE RETTES
VHA. MANGE PATCHES OG 3ÈREN, SOM JEG LIGE HAR KØBT, ER DESVÆRRE INGEN
UNDTAGELSE.
DEN ER FYLDT MED FEJL, SOM DU JO NOK SELV HAR ERFARET VIA INDLÆGGENE HER
PÅ SIDEN.
MEN NÅR DET ER SAGT, SÅ VIL JEG GODT FREMHÆVE BRUGERFLADEN I CM3. DEN ER
SKIDE GOD OG OVERSKUELIG
OG ENDVIDERE PÅ DANSK OG RIMELIG SELVFORKLARENDE. FLOT!!! CM2ÈRENS VAR
(SYNES JEG) TIL AT ÅBNE OG S.... I !! DER ER SOM SAGT ALLEREDE LAVET EN
PATCH TIL 3ÈREN. HVAD OG HVOR MEGET DEN RETTER VED JEG ENDNU IKKE, DA
JEG SELV LIGE HAR HENTET DEN. MEN JEG HAR IKKE (ENDNU) FORTRUDT MIN
INVISTERING. HEJ!

http://www.kandu.dk/

Fra : Bam-Bam DK

Dato : 25-07-03 18:54

"airport1" <airport1.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> PATCH TIL 3ÈREN. HVAD OG HVOR MEGET DEN RETTER VED JEG ENDNU IKKE, DA
> JEG SELV LIGE HAR HENTET DEN. MEN JEG HAR IKKE (ENDNU) FORTRUDT MIN

Det var først efter at have skrevet en masse, du fandt ud af at "Caps Lock"
var slået til?!
Yderst enerverende!

Bam-Bam

Fra : Mikael Schøler

Dato : 25-07-03 20:10

"Bam-Bam DK" <oplyses@ikke.her> wrote in message

> "airport1" <airport1.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Det var først efter at have skrevet en masse, du fandt ud af at "Caps
> [...]
Øhm... hvis du tænker på hans tag, så er den en automatisk genereret tag som
www.kandu.dk laver.. :=)

Mikael