Gprs Hva gør jeg nu?
Fra : Søren Christensen

Dato : 07-07-03 10:41

Hej

Jeg har fået min Pc til at bruge min SE T310 som modem. Min mobil forbinder
fint med gprs og computeren ringer fint op og min forbindelse bliver
godkendt. Men jeg kan intet hente. Jeg kan max downloade 220byte. Men sender
det gør den tilsyneladende fint. Det kan jeg se når jeg går ind i egenskaber
for opkald.
Hva er der galt siden jeg ingen sidder kan hente?

Venligst

Fra : Søren Christensen

Dato : 07-07-03 10:55

"Søren Christensen" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
egenskaber
> for opkald.
> Hva er der galt siden jeg ingen sidder kan hente?

Glemte lidt at sige det er med Telmore abb. og WinXp Pro.
Via Ir forbindelse

Venligst

Fra : Claus E Beyer

Dato : 07-07-03 14:10

> Glemte lidt at sige det er med Telmore abb. og WinXp Pro.
> Via Ir forbindelse

Jeg havde samme problem da jeg brugte Motorola T260 via ir-forbindelse. Nu
er jeg skiftet til T65 og R600 via hhv.USB- og serielt kabel og det fungerer
meget tilfredsstillende.

Claus

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 08-07-03 02:59

"Søren Christensen" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse

> Glemte lidt at sige det er med Telmore abb. og WinXp Pro.
> Via Ir forbindelse

Nu er jeg Nokiabruger men problemet er nok det samme for os begge.

Hvis du skal rigtigt på internettet og ikke bare wappe eller MMS'e så skal
du ændre i indstillingerne gprs.
Det du skal ændre er adgangspunktet skal ændres fra WAP eller MMS til
internet (med små bogstaver)
Det er muligt at du i din software til windows skal ændre det dér men det
kan også være du skal
ændre det i selve telefonen.

under alle omstændigheder er det sansynligvis det der er galt.

Steven.

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.

Fra : Søren Christensen

Dato : 08-07-03 18:33

"Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan også være du skal
> ændre det i selve telefonen.
>
> under alle omstændigheder er det sansynligvis det der er galt.

Den er sat op sådan desværre...

Venligst