WinKip igang
Fra : Hugh Watkins

Dato : 07-07-03 03:08

Jeg er mere glade nu.

Langsomt 4 sider 15 familie 131 mennesker

Og jeg snyder

DET:-

Samtlige personer i husstanden
Thisted, Hassing, Bedsted, Horsfeld Bye, , en Gaard, 50, FT-1834

Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Jens Christian Christensen, 33, Gift, , Gaardmand,
Kirsten Nielsdatter, 27, Gift, , hans kone,
Christen Jensen, 1, Ugift, , deres barn,
Else Jensdatter, 3, Ugift, , deres barn,
Christen Jensen, 76, Gift, , Aftægtsmand,
Else Christensdatter, 63, Gift, , hans kone,

===========================

OGSÅ MIT FT-1840

===========================

OG DIT:-

Samtlige personer i husstanden
Thisted, Hassing, Bedsted, Horsfeld By, , 1 Gård, [57], FT-1845

Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Jens Christian Christensen, 46, Gift, , Gårdmand, Gettrup
Kirsten Nielsdatter, 39, Gift, , Hans kone, Hurup
Else Jensen, 14, -, , Deres barn, Gettrup
Niels Jensen, 12, -, , Deres barn, Her i sognet
Christen Jensen Wæver, 89, Enke, , Mandens fader, der af ham forsørges, Ålborg købstad

SPORGSMÅL 1

Nu i 1840 :-

Else 9
Niels 7 deres Børn

Enkemand

(sic)

ingen efternavn også hvad skal det vere ?

===========================

SPORGSMÅL 2

TØFTING Tandrup hovedgaard nu har.

og præstens enke Kirstine Tøfting Lillelund er på besog

qqq Søster, qqq af qqq hustru af qqq skal rettes op

men nummer 4 Marie Elizabeth Q Peinl

Marie Elizabeth Q Jeinl 29 ugift

er med og fordi jeg kan ikke stav hendes efternavn jeg kan ikke kontrol mit getteri ;-(((

Er der nogen forslag ????

SPORGSMÅL 3

Jeg mener et makro lens eller 2
skal lavede et loup til mit sony digital kamera

Og jeg skal brug det til ind-scanner fra fiche

http://www.etronics.com/product.asp?stk_code=raydcr150

http://azone.clubsnap.org/insectguide/page01.html

mvh

Hugh W