dumt at snyde i CS i hvertfald i USA se se~
Fra : danni plougmann

Dato : 06-07-03 23:54

http://195.145.119.170/fun/movies/cheaterlow.zip

jeg synes staffen er for hård hvad mener i.
bortvisning eller bare ban for forskellige servere kunne gøre det.

/danni plougmann

Fra : Jackie

Dato : 07-07-03 09:09

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://195.145.119.170/fun/movies/cheaterlow.zip
>
> jeg synes staffen er for hård hvad mener i.
> bortvisning eller bare ban for forskellige servere kunne gøre det.

Dette er en gammel film, som har kørt i CS kredse i nogle år...
Om straffen er for hård skal jeg ikke kunne sige, men jeg har hørt flere der
er blevet smidt ud fra LAN-arrangementer fordi de cheatede. Det accepteres
ikke blandt seriøse spillere, at der er nogle enkelte der skal ødelægge det
for de andre...Så kan han jo lære det, og det er måske en god grund til, at
andre ikke tager til LAN med cheat på deres maskiner, eller dukker op til et
LAN, hvor folk regner med at man har 1337 skills, hvor de så opdager at han
kun havde skills pga. cheat...

Hygge
Jackie

Fra : Rune Manscher

Dato : 07-07-03 09:36

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote in message
> http://195.145.119.170/fun/movies/cheaterlow.zip

Ikke just en ny film.

> jeg synes staffen er for hård hvad mener i.
> bortvisning eller bare ban for forskellige servere kunne gøre det.

Hvis de rent faktisk gjorde sådan, så ville straffen være for hård,
bl.a. fordi de begår mindst to lovbrud på ganske få minutter. Men
heldigvis er den film ligeså fake som Ben Afflecks hår, så om det er en
fair straf eller ej er forholdsvis meningløst at diskutere.

*Rune

Fra : ct

Dato : 08-07-03 08:36

helt klart fake og opstillet, læg også mærke til at det er en gammel
AT-spand (før ATX=gammel)

sjovt nok også med de to der sidder udenfor godt på plads som tilskuere

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 09-07-03 12:01

"ct" <no@way.se> skrev i en meddelelse
> helt klart fake og opstillet, læg også mærke til at det er en gammel
> AT-spand (før ATX=gammel)

Nu ER den også flere år gammel.

> sjovt nok også med de to der sidder udenfor godt på plads som tilskuere

Ja, klart en fake.

Men total fair straf imo. Jeg er en af dem der forlængst er stoppet med cs
p.g.a. snyderiet.