Hvor stor CPU?
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 06-07-03 22:35

En af mine kammerater har et Soltek SL-75DRV2 bundkort, og han vil gerne
vide hvor stor en CPU han kan sætte i den... Hvor meget kan den klare med
nyeste BIOS?

--
Mvh. Anders Jacobsen
web: www.ichtys.dk

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 06-07-03 23:06

"Anders Jacobsen" <anders@REM-THISichtys.dk> skrev i en meddelelse
> En af mine kammerater har et Soltek SL-75DRV2 bundkort, og han vil gerne
> vide hvor stor en CPU han kan sætte i den... Hvor meget kan den klare med
> nyeste BIOS?

Det afhænger af PBC Rev. check selv:

http://www.soltek.de/English/home/01.htm

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 06-07-03 23:16

"Henrik Nielsen" <nospam@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Det afhænger af PBC Rev. check selv:
>
> http://www.soltek.de/English/home/01.htm

Ja, det giver lidt sig selv... men hvor står der hvor meget de forskellige
revisioner understøtter?

....det link du skriver ovenfor, henviser bare til deres forside... Det er
fordi de bruger frames... Ret dårligt at de stadig gør det egentligt...

--
Mvh. Anders Jacobsen
web: www.ichtys.dk

Fra : Hans

Dato : 07-07-03 01:07

> [...]
>
> ...det link du skriver ovenfor, henviser bare til deres forside... Det er
> fordi de bruger frames... Ret dårligt at de stadig gør det egentligt...

Hvis du havde gidet at kigge lidt selv vil du have fundet ud af, at Soltek
ikke rigtigt skriver noget om det, men du kan se i FAQ'en om der er noget du
kan bruge:

http://www.soltek.com.tw/English/faq/75DRV2.htm#75drv2-2faq

/ Hans

Fra : Jacob Winther

Dato : 07-07-03 08:40

ved at kikke i soltek's bios update kan det kan keg læse at du kan anvende
optil 2100+ med bios version K4.1

http://www.soltek.com.tw/English/download/S75DRV2.htm

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 07-07-03 15:58

> [...]
> ikke rigtigt skriver noget om det, men du kan se i FAQ'en om der er noget

Tak for det... Jeg har nu kigget grundigt på Solteks web-site, og der kunne
jeg ikke rigtigt finde noget, derfor skrev jeg her i gruppen... Men at kigge
i deres FAQ havde ikke lige strejfet min tanke... :)

--
Mvh. Anders Jacobsen
web: www.ichtys.dk