Ericsson T28s
Fra : Jensen

Dato : 01-04-01 11:14

Hej NG!

Jeg har en af subj. og den er ved at være noget løs i klappen. Hos Thansen
har de nye fronte, til den nette sum af 149 kroner, men hvordan åbner man en
T28, eller rettere, tager fronten af? I følge en mail jeg fik fra Thansen,
skal man bare skrue to skruer ud, men INGE af de T28'ere jeg har set, incl
min egen, har to skruer, men derimod 3 små nitter. Skal man udøve vold? Kan
det lade sig gøre? Hvis det kan, hvor skal jeg skille den ad? Mellem den
farvede front og det sorte plastik eller mellem det sorte plastic og selv
alu-rammen?

Mvh

Jonny

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 01-04-01 16:15

Det er mellem det sorte plastic og alu rammen og man bruger 3 tynde metal
"plader" på ca ½-1mm tykkelse til at "klikke" fronten af. PAS meget på
klappen/microfonen det er ikke så let at have med at gøre!!!
Der er ingen skruer udefra!

Morten

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 01-04-01 18:52

"Jensen" <a@b.com> wrote in message news:9a6v0n$noc$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> farvede front og det sorte plastik eller mellem det sorte plastic og selv

Det er som beskrevet ren vold med tre stk tyndt stål.. men pas på når du har
klappen af.. er tæt på umulig at montere Men til gengæld vildt nem at
bøje det lille stik microfonen skal ramme..

/F