Tomb Raider: Angel of Darkness - LYD PROBL~
Fra : Biker

Dato : 06-07-03 18:02

hej, jeg har problemer med lyden i spillet, det er som om lara snakker for
hurtigt nå jeg starter spillet, er der nogen som kan hjælpe??? er det fordi
jeg ik har NO-CD CRACK???

Tak Daniel...

Fra : ChrisStoffer

Dato : 06-07-03 18:58

"Biker" <biker@oncable.dk> wrote in message
> hej, jeg har problemer med lyden i spillet, det er som om lara snakker for
> hurtigt nå jeg starter spillet, er der nogen som kan hjælpe??? er det
> [...]

Hej Daniel
Er Angel of Darkness udkommet? Jeg mener at releasedatoen blev udskudt endnu
engang

Mvh
Christian

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-07-03 19:02

Biker wrote:
> hej, jeg har problemer med lyden i spillet, det er som om lara
> snakker for hurtigt nå jeg starter spillet, er der nogen som kan
> hjælpe??? er det fordi jeg ik har NO-CD CRACK???
>
> Tak Daniel...

Ja. Electronic Arts har haft for travlt med at udgive spillet, og derfor
fik de ikke skrevet i manualen at det er nødvendigt at downloade et
NO-CD CRACK??? fra gamecopyworld.com for at få lyden til at virke
ordentligt.

Spøg til side.

Har du hentet den her?
ftp://ftp.eidos.co.uk/pub/uk/tomb_raider_AOD/patch/
Jeg har ikke selv prøvet det pågældende spil, men i de gamle Tomb Raider
spil lå Tale-sekvenserne på CD'en. Hvis dette også er tilfældet med
TR-AOD, så er en no-cd patch nok ikke den optimale løsning.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : maz

Dato : 06-07-03 19:09

"Sune Mika Salminen" wrote in message >
> [...]
> spil lå Tale-sekvenserne på CD'en. Hvis dette også er tilfældet med
> TR-AOD, så er en no-cd patch nok ikke den optimale løsning.

Har lige fået TRAOD installeret (altså den 'gratis' version) og dér virker
talen fint
fylder 2 cd'er....

OT til Sune: Har fået Tr5 (købte Tr5 i stedet) installeret med xp-patch -
jeg måtte guides 'step by step' (og der var godt nok mange underlige
checkbokse), men det virker nu perfekt! Havde dog aldrig klaret det
selv......
maria

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-07-03 19:20

maz wrote:

> Har lige fået TRAOD installeret (altså den 'gratis' version) og dér
> virker talen fint
> fylder 2 cd'er....

Den "gratis" version...?

> [...]
> xp-patch - jeg måtte guides 'step by step' (og der var godt nok mange
> underlige checkbokse), men det virker nu perfekt! Havde dog aldrig

Godt, det glæder mig at høre!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : maz

Dato : 06-07-03 20:30

"Sune Mika Salminen" > wrote in message
> Den "gratis" version...?
Ehmmm, ja... Skal jo lige teste spillet først - det har fået ret dårlig
kritik..... Så det kan jo være Eidos udgiver en ny version på et
tidspunkt....og så er der jo ikke nogen grund til at investere i flere

OT:
> Godt, det glæder mig at høre!
> -Sune
Ja, ikke ? - og grafikken er god, også (har et eller andet fancy
grafikkort)...
Laver jeg en fejl på i DL/install på comp, kan jeg ikke selv rette det, så
det går ikke, at jeg selv prøver/piller for meget....Skulle DL/install
Windows Media Player 9 forleden - tog næsten een time, og jeg havde aldrig
fået det gjort ordentligt, hvis jeg ikke havde fået 'step by step' hjælp !
maria