Grafisk diagrammer - søjle, punkt, cirkel ~
Fra : //Overby

Dato : 06-07-03 17:57

Hejsa...

Jeg har en MySQL db, hvor jeg har en del data, som jeg skal kunne fremvise
grafisk.

Hvordan får jeg nemmest fremvist mine data grafisk. Findes der en fædig
funktion, som tager en forespørgsel som argument og *PUF* laver det
flotteste diagram?
Daniel

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 06-07-03 18:32

//Overby wrote:
> Hvordan får jeg nemmest fremvist mine data grafisk. Findes der en
> fædig funktion, som tager en forespørgsel som argument og *PUF* laver
> det flotteste diagram?

Det tror jeg ikke du skal regne med - men du kunne jo se nærmere på JpGraph.
Det kan i hvert tilfælde tegne diagrammer.

Mvh.
Kasper Garnæs

Fra : Jonas Levring

Dato : 06-07-03 19:52

> Det tror jeg ikke du skal regne med - men du kunne jo se nærmere på
JpGraph.
> Det kan i hvert tilfælde tegne diagrammer.

Jeg var lige lidt nysgerrig, og faldt over det her:
http://www.aditus.nu/jpgraph/index.php

/Jonas Levring

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 07-07-03 00:34

Jonas Levring wrote:

> Jeg var lige lidt nysgerrig, og faldt over det her:
> http://www.aditus.nu/jpgraph/index.php

Ja - der manglede vist et link der : ). Tak for hjælpen.

Kasper

Fra : Carsten O. Christens~

Dato : 09-07-03 12:37

Jeg har brugt jpgraph, og er selv meget tilfreds med de resultater jeg
har fået ud af det.

Jpgraph kan tegne de fleste typer diagrammer mm jeg kan komme i tanke
om, også direkte fra en database, som du ønsker.

Du kan evt prøve at se på min side:
http://carzten.dk/straffen/statistik.php

(Det kan godt være at emnet for statistikken er lidt langt ude, men
det har været sjovt at lave ;) )

For en god ordens skyld gentager jeg lige linket til jpgraph:
http://www.aditus.nu/jpgraph/