Skærme
Fijala 3554
Acer 712 vs 732
Fra : Simon Selmer

Dato : 06-07-03 17:28

Jeg har kigget lidt på disse to skærme og den eneste væsentlige forskel jeg
kan finde er at 712 har en responstime på 20ms mod 16 ved 732.

Kan nogen forklare mig hvorfor man skal give 1000 kr mere og få en 732?

Tillægsspørgsmål: Hvor stor forskel gør det om man bruger dvi eller alm vga?

Mvh. Simon

Fra : Michael Kristensen

Dato : 06-07-03 20:40

"Simon Selmer" <encorez@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har kigget lidt på disse to skærme og den eneste væsentlige forskel
jeg
> kan finde er at 712 har en responstime på 20ms mod 16 ved 732.

Mener 712 ingen AV indgang samt DVI indgang har. Skærmen er lidt tykkere og
designet ikke helt så gennemført som på 732

> Kan nogen forklare mig hvorfor man skal give 1000 kr mere og få en 732?

Se overfølgende. Har ikke set en 712 i action, men vil gæt på at det er en
ok skærm. 732 er bare deluxe udgaven.

Fra : Heine Sørensen

Dato : 06-07-03 22:05

> [...]
> kan finde er at 712 har en responstime på 20ms mod 16 ved 732.
>
> Kan nogen forklare mig hvorfor man skal give 1000 kr mere og få en 732?

næ faktisk ikke

> Tillægsspørgsmål: Hvor stor forskel gør det om man bruger dvi eller alm
vga?

har selv den acer 712 og er tilfreds med den, og den har dvi og kører med
det, forskellen er ikke så stor men den er der..dvi er lidt bedre end vga...