Fiskeri fra flydering
Fra : Allan Toft

Dato : 06-07-03 16:19

Jeg har ikke rigtigt fået gjort noget ved fiskeriet de sidste par år men har
fået blod på tanden igen efter dr's udsendelser....

Sidder og ser DR2's udsendelse om fiskeri fra flydering.

Jeg ville gerne vide om der er nogen i vestjylland der dyrker det som kunne
anvise nogle gode steder til fladfisk, ørred osv.

Jeg tænker specielt på at området skal være egnet til den slags fiskeri dvs.
ikke for meget strøm osv.

Bor i Ringkøbing området så ringkøbing fjord vil jo være nærliggende men er
der fisk??? hvad med limfjorden?
har ikke været der de sidste 10 år og dengang fangede jeg sjældent noget...

pfh. tak
Knæk og bræk
mvh
Allan

Fra : Cybercity

Dato : 06-07-03 16:33

> Sidder og ser DR2's udsendelse om fiskeri fra flydering.
>
> Jeg ville gerne vide om der er nogen i vestjylland der dyrker det som
kunne
> anvise nogle gode steder til fladfisk, ørred osv.

Hvor kan jeg købe en sådan flyderig, i københavns området ?
Og hvor meget koster den,ca. ?

M.V.H.
Kim

Fra : Henrik Leth

Dato : 07-07-03 07:29

Du kan læse mere om flyederinge på www.flyderingen.dk

Henrik Leth
www.brakvand.dk

"Cybercity" <vildsi@hotmail.com> skriver:

>kunne
>>
>Hvor kan jeg købe en sådan flyderig, i københavns området ?
>Og hvor meget koster den,ca. ?
>

>M.V.H.
>Kim

***