Lys i 6610
Fra : Rander

Dato : 06-07-03 15:23

Min Nokia 6610 er begyndt at tænde lyset i displayet fuldstændig uden
grund. Den gør det oftest når den lige har været i brug med samtale, SMS
eller noget andet hvor der har været trafik på "linien", men ikke når man
blot har været f.ex. en tur i galleriet eller lignende...

Når pauseskærmen er aktiveret har jeg ikke været ude for at den gør det...

Andre der har observeret det samme, og evt. ved hvorfor? Telefonen kører FW
4.78...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Enhver har sin fulde frihed, så længe han ikke benytter sig af den. (Helge Krog)

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 06-07-03 17:31

"Rander" <lrNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse

> Andre der har observeret det samme, og evt. ved hvorfor? Telefonen kører
FW
> 4.78...

Jeps - jeg har samme "problem" - det er dog ikke noget der generer mig - jeg
har FW 4,74, havde før 4,18 - der var det der ikke - til gengæld stinker
version 4,18 med MANGE andre ting... Vidste faktisk ikke der var en 4,78 på
gaden... hmm.......

/ Jonas

Fra : Rander

Dato : 07-07-03 00:03

Sun, 6 Jul 2003 18:30:37 +0200 brugte Jonas M. Nielsen 15 linier på at
fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
>version 4,18 med MANGE andre ting... Vidste faktisk ikke der var en 4,78 på

Tro mig, jeg ved det - min telefon blev leveret med 4.18! Det var skyld i
af jeg kom for sent på arbejde et par gange, da alarmen pludselig ikke
duede...

Og det med 4.78 kan jeg godt forstå, for jeg var bare for hurtig! Jeg mente
4.74...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Slut med at pelse katten, højere straffe for at sparke hunden og forbud mod at
gravide grise kører bil - dyrevelfærd er det store tema i Folketinget i dag. (politiken)

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 07-07-03 10:17

"Rander" wrote in message news:g1olt-ol5.ln1@rander.dk...
> Andre der har observeret det samme, og evt. ved hvorfor? Telefonen kører
FW
> 4.78...

Yup! Jeg har en enkelt gang hvor den lå på bordet, set at den tændte lige
pludselig. Det var mens der var pauseskærm på, og den blev også på selvom
lyset tændte... Men det generer mig nu ikke...... hvis den er bange for
mørke skal den da have lov til at få lidt lys. (det er også version
4.7_4_)

Hygge...
Daniel