Ang. Frames
Fra : Karin Jochimsen

Dato : 01-04-01 10:51

Jeg har brug for at hente data fra et frame til et andet, hvordan gør jeg
det??

MVH Karin

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 01-04-01 11:43

> Jeg har brug for at hente data fra et frame til et andet, hvordan gør jeg
> det??

til en anden frame</a>
--

_____________________
Michael Kjeldsen

mail@kjeldsen2000.com
www.kjeldsen2000.com

Fra : Karin Jochimsen

Dato : 01-04-01 11:51

Er det den eneste måde??

Karin
Michael Kjeldsen <mkjeldsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:KCDx6.849$ph5.54835@news101.telia.com...

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 01-04-01 12:31

> Er det den eneste måde??

Ud fra hvad du skriver, ja, men evt. giv mig en bedre besk eller et link
hvor jeg kan få en bedre idé om hvad du me
--

_____________________
Michael Kjeldsen

mail@kjeldsen2000.com
www.kjeldsen2000.comner

Fra : Karin Jochimsen

Dato : 01-04-01 15:04

Jeg har en grænseflade, som er bygget op i 4 frames. Jeg åbner siden via

onclick="window.open('Rekvisition_Frames.asp?LevNr=<%=Request.Form("Leverand
oer")%>','','width=900,height=450')">[Rekvisition]</a>&nbsp;

hvor varebeholdning er hovedsiden og rekvisition_Frames er framesettet med
de 4 frames. Jeg har brug for LevNr i alle siderne af framesettet, kan jeg
bare hente LevNr ned via "Request.QueryString("LevNr")" på alle sider eller
skal der være links på side 1, som sender data til side 2 og link på side 2
...............?

nyhedsmeddelelse:AjEx6.861$ph5.55438@news101.telia.com...

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 01-04-01 15:14

> [...]
eller
> skal der være links på side 1, som sender data til side 2 og link på side

Nu ser jeg lige, at du bruger ASP!

Jeg er ikke så hård til det, men prøv istedet

dk.edb.internet.webdesign.asp

--

_____________________
Michael Kjeldsen

mail@kjeldsen2000.com
www.kjeldsen2000.com

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 01-04-01 15:33

Karin Jochimsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> kan jeg bare hente LevNr ned via
> "Request.QueryString("LevNr")" på alle sider

Nej - så skal din URL indeholde værdien af variablen LevNr. Prøv at læse denne
lektion, så tror jeg at det vil stå klarere for dig:
http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion10.asp

Hvis du har brug for at kunne hente værdien af en variabel på alle sider - så
bør du nok overveje at bruge Sessions eller Cookies:

http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion12.asp
http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion13.asp

Mvh
Jonas