K d-link 900AP+
Fra : Lars Jørgensen \(275~

Dato : 06-07-03 12:55

Subj købes.

Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-07-03 13:07

"Lars Jørgensen (2750)" <6REMOVEvolt@mail.tele.dk> wrote in message
> Subj købes.

Lars nu må du lærer det med de newsgroups... Køb og salg foregår i
markedsgrupperne......

dk.marked.privat.edb.ekstern er den rigtige gruppe....

Du kan jo også evt. købe en 714P+´er og så bruge den hos dig.. hvor du så
kobler antennen på en ene antenne, og så den stadig sender signaler ud i
lejligheden så du også kan bruge din bærbare.. og så bruge 900´eren hos din
mor?

Har du forresten også fået disse mærkelige karaktere fra TEC.. med fag vi
ikke har haft, og et 8 tal i "valgfag" som vi fik afvide vi enten ville
bestå eller dumpe i.. og så skriver de bare et 8.tal istedet?

Fra : Thomas Demant

Dato : 06-07-03 14:55

> Lars nu må du lærer det med de newsgroups... Køb og salg foregår i
> markedsgrupperne......
<SNIP>
> Har du forresten også fået disse mærkelige karaktere fra TEC.. med fag vi
> ikke har haft, og et 8 tal i "valgfag" som vi fik afvide vi enten ville
> bestå eller dumpe i.. og så skriver de bare et 8.tal istedet?
Hehe, men hvis han skal lærer det - skal du så ikke også finde ud af at det
er for OT men skolerelaterede emner i dk.edb.netvaerk? Bare et hint ;)

--
Thomas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-07-03 15:03

"Thomas Demant" <thomas.demant@adslhome.dk> wrote in message

> Hehe, men hvis han skal lærer det - skal du så ikke også finde ud af at
det
> er for OT men skolerelaterede emner i dk.edb.netvaerk? Bare et hint ;)

Næe... for det jeg snakkede om, var om "konfigurering af datanetværk,
advanceret" Men du har jo nok ret alligevel