Nokia 3210 - hvordan sender man logo med s~
Fra : Tobbi

Dato : 01-04-01 10:30

Kan man det ?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-04-01 15:20

> Kan man det ?

Nej, smartsms bruger analog modem.

/Mikael

Fra : Møgelmose

Dato : 01-04-01 16:07

Den nye version kan godt hvis du konfigurerer den rigtigt! gælder også ISDN
og de andre...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-04-01 16:22

Det vidste jeg ikke

/Mikael

Fra : Thomas Jari

Dato : 01-04-01 18:05

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> wrote in message
> Den nye version kan godt hvis du konfigurerer den rigtigt! gælder også
ISDN
> og de andre...

Hvor kan man finde den.

Thomas Jari
www.jari.adsl.dk

Fra : Tobbi

Dato : 01-04-01 18:45

jeg har ver. 3.0, men synes ikke lige jeg kan få det til at funke med
tcp/ip.
skal man ikke bruge en eller anden internet-service for at sende logoet ??

Fra : Møgelmose

Dato : 01-04-01 20:47

Se på deres officielle hjemmeside jeg kan ikke huske URL'en der mener jeg
helt sikkert der står noget om det...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Bobby

Dato : 02-04-01 08:33

Jo jo, det kan skam godt virke, det er bare ikke helt gratis...

Citat:
"If you have a permanent connection to Internet and not a modem, or if you
can´t find a SMSC in your country, SmartSMS also support sending via
Internet. You must then open a message account and purchase message. Two
gateways to choose from. A messageaccount will only cost from 10 US Dollars
per 100 messages!"

Læs/hent programmet her: http://www.gsmsoft.nu/html/engindex.html

Jan

Fra : Bobby

Dato : 02-04-01 08:38

Bør nok lige nævne at det kun gælder nyeste version, 3.5

Jan

Fra : N/A

Dato : 03-04-01 22:16

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-04-01 22:16

Andresen skrev:

>det kan man faktisk godt hvis man bruger logomanager 1.19

I subject står der:
hvordan sender man logo med smartsms og ADSL ??

LogoManager er jo ikke det samme som SmartSMS.

>det kræver jo
>selvfølgelig også et datakabel. - det er testet, har sendt ret mange til min
>bror, og jeg har fastnet forbindelse...

Seføli', og jeg kan gøre det på min bærbare, selvom jeg har koblet den
fra netværket! De to ting har ikke noget med hinanden at gøre.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : N/A

Dato : 04-04-01 22:17

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-04-01 22:17

Andresen skrev:

>jaja, slap lige af - og hvad så hvis jeg ikke havde læst en enkelt mail

usenet er ikke mail...

>igennem, det er fandme da ikke noget at hidse sig sådan op over - det var
>skrevet i bedste mening og for evt at hjælpe!

Well, jeg mener ikke jeg har hidset mig op, undskyld hvis du opfattede
det sådan. Jeg undrede mig over dit indlæg, og jeg syntes DET virkede
lidt overlegent. Sådan er det så forskelligt hvordan man opfatter ting
på tryk.