Please help - IR PEN
Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 06-07-03 09:23

Hejsa!

Jeg prøver lige igen - der må være nogle af jer skarpe hjerner herinde der
kan huske hvor det er man kan få en IR pen til 199,- !!! Bevis nu lige at I
ved så meget som rygterne siger...

Hilsen
Jonas!

Fra : Erik Graversen

Dato : 06-07-03 12:37

"Jonas M. Nielsen" <dream@on.com> skrev i en meddelelse news:3f07dc4b$0$13205$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> kan huske hvor det er man kan få en IR pen til 199,- !!! Bevis nu lige at I

Hmm! Så prøver jeg med et svar igen Jeg er ikke helt klar over hvad du
mener med en "IR-pen" men skulle det mon være den her du leder efter?:

http://www.cellshoppen.dk/shop/

Mvh...................

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 06-07-03 17:57

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm! Så prøver jeg med et svar igen Jeg er ikke helt klar over hvad du
> mener med en "IR-pen" men skulle det mon være den her du leder efter?:
>
> http://www.cellshoppen.dk/shop/

BINGO!!! Mange tak for hjælpen!

/ Jonas

Fra : Erik Graversen

Dato : 06-07-03 23:15

"Jonas M. Nielsen" <dream@on.com> skrev i en meddelelse news:3f0854e4$0$13172$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> BINGO!!! Mange tak for hjælpen!

Det var så lidt! Jeg påtænker selv at købe sådan en USB-2-IrDA ting
efter at havde rodet med et "gør det selv" projekt fra: http://www.infrarotmodul.de/
Det kunne jeg ikke rigtig få til at funke:-/