Camplet & køleskab.
Fra : P&H

Dato : 06-07-03 09:13

Jeg har en Camplet royal årg. 2000 men savner et køleskab, helst
220v/12v/gas. Er der nogen der har en god ide eller kan anbefale noget, evt.
med indbygning i køkkenet ( 40x40cm ), eller skal jeg "bare" købe et og
sætte det bag i bilen.

Hilsen Per.

Fra : Per Olsen

Dato : 06-07-03 09:40

Hvis dit køleskab er fastmonteret i køkkenet ved du altid hvor det er.
Til gengæld tager det plads i køkkenet, det kan ikke blive så stort og du
kan ikke tage det med ud og køre en tur uden du har din camp-let med.
Da vi havde vores camp-let havde vi et "løst" Electrolux 12/220/gas, nu har
vi solgt camp-let´en men har stadig køleskabet, så jeg ved godt hvad jeg
ville vælge.

Mvh. Per