Erfaring med Chaintech 9CJS søges
Fra : Master Of Nothing

Dato : 06-07-03 01:33

Hej NG

Har det problem at når jeg presser PCen (evt. spil / 3Dmark 2001se/2003) så
går den kold (skærmen går i powersave), og der skal et tryk på power
knappen til for at få vil i den igen.

System:
I2.4 HT
Chaintech 9CJS m/1gb Ram
Palit FX5600 m/256mb
OS. Win Xp Pro

Følgende ting er afprøvet.
Ny installation af Win XP Pro samt sp1 og de updates der er via
windowsupdate.
Drivere der følger med Grafikkort, samt nVidia Detonator driver samme
resultalt.
Nyt grafikkort samme resultalt.
Prøvet med mit gamle GF2MX200 intet problem.

Håber i kan give nogle hints
Vh
Rasmus

Fra : Peter Pan

Dato : 06-07-03 10:00

"Master Of Nothing" <nothingofmaster@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> resultalt.
> Nyt grafikkort samme resultalt.
> Prøvet med mit gamle GF2MX200 intet problem.

Prøv at opdater AGP driveren (chipsæt driveren) Det kunne sagtens være der
humlen ligger.

Mvh
Anders