Street Legal - Access ECU?
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 05-07-03 22:59

Der står noget om, i Readme'en til Street Legal, at jeg kan komme i kontakt
med bilens ECU. Der står jeg skal gøre det på F10 - men der sker intet, når
jeg prøver det?

Det kunne da være interessant at få justeret bilen ordentligt.

// Troels

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 06-07-03 10:26

> [...]
kontakt
> med bilens ECU. Der står jeg skal gøre det på F10 - men der sker intet,

Det er vidst en af de mange ting som aldrig blev heeelt færdig.
Jeg kan heller ikke få den til at virke.

Kender du forresten den her side?
http://www.buildersedge.org/

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 06-07-03 12:29

> Kender du forresten den her side?
> http://www.buildersedge.org/

Nej, det _gjorde_ jeg ikke - nu gør jeg - TUSIND TAK =D

Det ser godt ud

// Troels

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 06-07-03 17:07

> Nej, det _gjorde_ jeg ikke - nu gør jeg - TUSIND TAK =D
>
> Det ser godt ud

Det var så lidt.

Her er også en... men den er på ungarnsk eller sådan noget.
http://streetlegal.freeweb.hu/

Fra : Alex Bitomsky

Dato : 07-07-03 07:32

Har i også det problem med at når man skal ud og køre i byen, så kan den
godt hakke lidt?

Jeg har en

Pentium 4 2.4
512 ram
geforce 4 ti 4280 128mb

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 07-07-03 13:20

> Har i også det problem med at når man skal ud og køre i byen, så kan den
> [...]

Lidt? Det er uudholdeligt Specielt røgen tager livet af min computer,
når man trækker en koger...

// Troels

Fra : Alex Bitomsky

Dato : 07-07-03 15:13

ja, ok, det er rigtig.
Men der må da være en løsning, det kan da ikke passe at den computer som kan
trække den ikke er på market.
jeg har det, som den kræver men, den hakker stadigvæk.

nogen som har en løsning til det?

Hilsen Alex

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 07-07-03 15:36

> nogen som har en løsning til det?

Nej, det har ikke engang programmørerne. Spillet er programmeret elendigt.

Iøvrigt er Street Legal 2: Redline igang med at blive produceret, lad os
håbe på en mere anstændig grafikmotor i dét spil.

// Troels

Fra : Alex Bitomsky

Dato : 07-07-03 17:03

Jeg har set nogle billeder af Street Legal 2, og wow det ser godt ud