T-Hansen batteri, fortsat... (Part 3 om ma~
Fra : RANielsen.

Dato : 01-04-01 08:58

Nu har jeg så motioneret batteriet, flere efterhinanden følgende
op/afladninger har ikke hjulpet, snarrer tvært om. I går formåede
batteriet, at holde standby liv i telefonen i 6 timer + 3 SMS beskeder,
da jeg lige skulle ringe gik telefonen ud.
Når jeg så genstarter telefonen, så siger den der er fuld strøm på, men
det holder op efter 3 sec. ringning.

Jeg tror simpelthen det er et billig fusker batteri, der sikkert nok
rummer 800 mAh, men det formår ikke at levere 4,8 V konstant og da
telefonen sikkert afbryder ved spændinger under ca. 4,5 V så´, hjælper
det jo lige fedt at der er masser af strøm tilbage på batteriet, når det
ikke vil af med strømmen hurtigt nok.

I morgen vil jeg forsøge at hive mine 288,- ud af T-Hansen & Co. her
efter vil jeg købe mig et ORIGINALT Ericsson batteri til 400,- som
virker 1000% bedre, selvom det kun er et 650 mAh batteri.

Hvad har jeg lært af det ?
Martin Asmussen skrev: "Nu har du fundet ud af hvorfor man køber
orgianalt tilbehør til sin
telefon" citat slut.

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-04-01 10:21

man kunne måske tænke sig, at det var en produkt fejl?

Som der nok er flere af, ved de billigere batterier... Men få da Thansen,
til at fremsende dig et nyt..

Selvfølgelig på deres regning.

Fra : Søren Poulsen

Dato : 01-04-01 11:11

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> man kunne måske tænke sig, at det var en produkt fejl?
>
> Som der nok er flere af, ved de billigere batterier... Men få da Thansen,
> til at fremsende dig et nyt..
>
> Selvfølgelig på deres regning.
min erfaring med thansen er at det gør de ikke de har alle mulige
undskyldninger for at skidtet ikke virker
har prøvet det selv med et batteri til en motorola flair der ikke kunne
holde strøm (ca 4 timer)
håber du har mere held med dem

--
Mvh. søren poulsen
smeden31@poulsen.mail.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-04-01 15:27

> [...]
> alle mulige
> undskyldninger for at skidtet ikke virker
> har prøvet det selv med et batteri til en motorola flair

Vi har fået tilsendt MANGE erstatnings ting til min lillebrors knallert
_uden_ betaling og uden returnering af den defekte ting.

Prøv at kontakte T-Hansen, de plejer da at være til at tale med.

Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Torbenth

Dato : 01-04-01 21:15

RANielsen. skrev i meddelelsen ...
>Nu har jeg så motioneret batteriet, flere efterhinanden følgende

klip

Hej.

Jeg har kun gode erfaringer med THansen.
Har gennem tiden købt adskillige batterier som var lige så gode som
originale batterier. Med undtagelse af een gang. Jeg sendte det retur med
kopi af faktura. Tre dage efter havde jeg et nyt batteri (som var iorden).
Det eneste det kostede mig var portoen til THansen.

Mvh.
Torben

Fra : RANielsen.

Dato : 01-04-01 21:41

"Torbenth" <torbenth@it.dk> ...
> Med undtagelse af een gang. Jeg sendte det retur med
> kopi af faktura. Tre dage efter havde jeg et nyt batteri
> (som var iorden).
> Det eneste det kostede mig var portoen til THansen.

Hvilken telefon var det til ?

Uha da da, idag snakkede jeg uafbrudt i en hel time, og har nu sendt og
modtaget 20+ SMS beskeder, der er sgu stadig fuld power på og den har
stået standby i små 12 timer !?

Okay, jeg starter fra begyndelsen af i dag.
Jeg afladede batteriet helt med en 6 volts pære, herefter benyttede jeg
telefonen som oplader.

Jeg har nu en skummel fornemmelse af, at det er min originale Ericsson
bord lader, der slår fra inden batteriet er fyldt helt op..... nej, det
kan det ikke være, så skal det i vert fald være en fejl der er opstået
lige nu og her. Så må det være den hårdhændede afladning der har
hjulpet. Det tog knap 15 minutter for pæren at tape de 800 mAh fra det
nye ny opladede batteri, det er jo alligevel noget hurtigere end min
strømslugende telefon, kan gøre det på en god dag.

Jeg tror jeg vil aflade batteriet et par gange mere på samme måde, inden
jeg brokker mig yderlige.

Kan det tænkes at de originale batterier er 'kørt til' fra fabrikken
(Ericsson) af ?

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Torbenth

Dato : 03-04-01 23:10

RANielsen. skrev i meddelelsen ...

>Hvilken telefon var det til ?

Hej.
Det var til Motorola 7500
Har siden købt batterier til Nokia (ældre model, ikke til mig selv) og
Ericsson 628.
Har også købt autoladere - håndfri - ladere med afladefunktion.

Jeg er 100% tilfreds med T.Hansen

Mvh.
Torben

Fra : RANielsen.

Dato : 04-04-01 17:01

"Torbenth" <torbenth@it.dk> ...

> Jeg er 100% tilfreds med T.Hansen

Efter flere hårde afladninger med en lommlygte pære, så er der ved at
komme fut på batteriet. Nu kan den holde standby i små 2 døgn uden brug
eller snak i 1, 5 timer over 24 timer + 30 SMS'r.

Nu er det pludselig Ericsson's Desctop Charger der 'stinker' den aflader
åbenbart for 'blødt',

Nu beholder jeg batteriet, så er det jo spændende om det kan holde i 3
år...

--
Rasmus.

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 04-04-01 20:15

"RANielsen." <surtceps@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad har jeg lært af det ?
> Martin Asmussen skrev: "Nu har du fundet ud af hvorfor man køber

Hæi do
Har også købt et batteri af dem og returneret det da jeg havde samme probs.
Fik et nyt og det gjorde jeg 3 gange, uden brok. Sidste gang beholdte jeg
batteriet og solgte fonen efter et par måneder. Men jeg er nu godt tilfreds
med dem T. Hansen altså og handler der endnu

hamselv herfra