Linksys BEFSX41: løsning!!
Fra : [SANTA]-Strifer

Dato : 05-07-03 22:41

Hej igen

Jeg postede tidligere her angående mine problemer med min Linksys BEFSX41
router. Umiddelbart ser problemerne ud til at være løst nu. Jeg fik en ny
firmware fra Linksys. En v. 1.44.8 som ikke er frigivet på deres siden
endnu.

Problemerne var i hovedtræk:

- access til egne hostede web sites fra client PC'er på LAN. Både med
forwarding og DMZ.
- routeren rebootede konstant i perioder uden der var belastning på.

Jeg vil gerne vidregive denne firmware, men jeg kan/må vel ikke vedhæfte den
i denne gruppe når det ikke er en binaries???
Nogen der har forslag til hvor jeg kan smide den?

Jeg melder naturligvis tilbage til Linksys og opfordrer til at de frigiver
den, men ved jo ikke om det hjælper!!

John

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-07-03 23:05

[SANTA]-Strifer wrote:
> Jeg vil gerne vidregive denne firmware, men jeg kan/må vel ikke
> vedhæfte den i denne gruppe når det ikke er en binaries???
> Nogen der har forslag til hvor jeg kan smide den?

news:dk.binaer er der da stadigvæk.

Du skal bare brug en server, der har de binære med og ikke en ren
tekst-server som f.x. Sunsite og TDC's dtext-server.

Det lyder lidt interssant, da jeg har bestilt samme router og jeg skulle
få den mandag.
--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-07-03 16:06

[SANTA]-Strifer wrote:
> [...]
> BEFSX41 router. Umiddelbart ser problemerne ud til at være løst nu.
> Jeg fik en ny firmware fra Linksys. En v. 1.44.8 som ikke er frigivet

Den kan downloades fra

http://members.lycos.nl/elpuerco/

Fra : [SANTA]-Strifer

Dato : 06-07-03 18:15