Abit NF7-S/Aopen AK79D Max/ Chaintech Zeni~
Fra : Gomse

Dato : 05-07-03 21:56

Hej Med Jer!

Skal have nyt bundkort men ved ikke hvad jeg skal vælge.
Jeg har rundet det ned til disse 3 modeller

Abit NF7-S
Aopen AK-79D Max
Chaintech CT-7NJS Zenith

Men hvilket skal jeg vælge???? Syntes ikke jeg kan finde den helt store
forskel ud over pris.
Nogen der har nogle erfaringer gode/dårlige så vil jeg meget gerne høre
nærmere.

På forhånd tak

Gormsen
posttilmig@msn.com

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-03 23:23

> [...]
> forskel ud over pris.
> Nogen der har nogle erfaringer gode/dårlige så vil jeg meget gerne høre

Se tråden nForce2: Hvilken... skrevet af Jan Rasmussen
Der giver vi store roser til Abit's kort