The Haunting (1963)
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-07-03 21:16

Endelig:

http://makeashorterlink.com/?Z2AB51925

En af de fedeste gysere der findes

Fra : Jens Thomsen

Dato : 06-07-03 10:15

"Thomas Jespersen" <thomas@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
news:y4nfzlku3uv.fsf@cartman.daimi.au.dk...
> Endelig:
>
> http://makeashorterlink.com/?Z2AB51925
>
> En af de fedeste gysere der findes

August måned ser ud til at blive ret dyr. "The Haunting" og den
originale "The Thing From Another World" i region 1, "Riget" udkommer
herhjemme og i UK (og KUN i UK) udgiver Anchor Bay en Roman
Polanski-boks med "Knife in the Water", "Repulsion" og "Cul-de-Sac" + 8
af hans kortfilm som extras. Jeg må have mig en snak med bankrådgiveren.

--
Jens Thomsen

"See you later, space cowboy..."

Fra : ML-78

Dato : 06-07-03 10:53

> August måned ser ud til at blive ret dyr. "The Haunting" og den
> originale "The Thing From Another World" i region 1, "Riget" udkommer
> herhjemme

For ikke at tale om de resterende tre titler fra Roger Cormans Poe-film, samt
"Duel", "Wait Until Dark", "God Told Me To" og "Soylent Green". Det kan være man
skulle droppe julen i år.

> og i UK (og KUN i UK) udgiver Anchor Bay en Roman
> Polanski-boks med "Knife in the Water", "Repulsion" og "Cul-de-Sac" + 8
> af hans kortfilm som extras. Jeg må have mig en snak med bankrådgiveren.

Denne boks er allerede tilgængelig i en fransk udgivelse, men med franske
undertekster der ikke kan fjernes. Det bliver spændende at se om
"Repulsion"-udgaven er i en bedre kvalitet end den japanske udgivelse, som jeg
egentlig synes er ok, hvilket nogle påstår.

ML-78

Fra : Jens Thomsen

Dato : 06-07-03 11:46

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Poe-film, samt
> "Duel", "Wait Until Dark", "God Told Me To" og "Soylent Green". Det

Uf. Dem havde jeg glemt alt om. Det bliver en hård udvælgelse. Jeg
snupper et par ugers ferie i august, så råd til dem alle bliver der
næppe. Hm, måske skulle man bare droppe turen sydpå.

> [...]
som jeg
> egentlig synes er ok, hvilket nogle påstår.

Jamen, var den franske boks ikke et begrænset oplag? Jeg har i hvert
fald ikke kunnet finde den andre steder end hos dvdzone2. Hverken fnac,
cinestore eller amazon.fr kender noget til den og fører kun de løse
udgaver. Ved du noget om, hvorvidt den franske boks også indeholder de
samme kortfilm som Anchor Bays engelske æske? Jeg kan se, at man kan
købe 7 af Polanskis kortfilm samlet på én dvd i Frankrig, men Anchor Bay
påstår jo, at deres indeholder 8, hvilke vel indikerer, at de ikke bare
anvender samme master.

Det er lidt synd for Criterion, at de først nu endeligt har annonceret
deres udgave af Nóz w wodzie. Deres dvd blegner rimeligt meget ved siden
af boksen.

--
Jens Thomsen

"See you later, space cowboy..."

Fra : ML-78

Dato : 06-07-03 12:32

> [...]
> fald ikke kunnet finde den andre steder end hos dvdzone2. Hverken fnac,
> cinestore eller amazon.fr kender noget til den og fører kun de løse

Du har nok ret i, at det er et begrænset oplag. Jeg har heller aldrig set den
andre steder. Der sælges dog nogle eksemplarer af den på eBay.

> [...]
> købe 7 af Polanskis kortfilm samlet på én dvd i Frankrig, men Anchor Bay
> påstår jo, at deres indeholder 8, hvilke vel indikerer, at de ikke bare

Jeg har ikke boksen, så jeg ved ikke med sikkerhed hvilket ekstramateriale den
indeholder. Men jeg kan se, at ingen af beskrivelserne på eBay nævner noget om
kortfilm, så det tyder på at den alligevel ikke er identisk med Anchor Bay's
kommende udgivelse.

ML-78