-> Vietcong Walkthrogh ? <-
Fra : kim

Dato : 05-07-03 20:57

Jeg har søgt og søgt men kan intet finde...
Har nogen et link her ?

Jeg er kommet til banen Papa Oscar Wiskey
hvor jeg skal ind og befri nogle pow's men
jeg dør hele tiden og jeg ved godt man skal
være musestille...

Mvh Kim

Fra : Frank Wium

Dato : 05-07-03 21:19

Den mission er også afskyelig svær.
Først og fremmest skal du undgå at forstyrre vagterne ved bålet.
Jeg sneg mig langs søbredden gennem et hus og om på den modsatte side af
lejren.
Her savede jeg igen og fandt efterhånden ud af at man godt kan snige sig
rundt i de forskellige huse og likvidere de sovende vagter. Så er der de
færre vagter at slås med hvis balladen starter.
Der går også et par vagter frem og tilbage mellem buret og bålet.
Med den lyddæmpede pistol lykkedes det mig at nakke dem inden de kunne slå
alarm.
Så var det hurtigt hen til fangen og befri ham og tage ham med ud.
Det kan godt lade sig gøre uden ballade.

Brug dine savegames fornuftigt. Kom så langt som muligt før du gemmer, så
behøver du ikke begynde helt forfra hver gang.

håber ovenstående får dig videre.

/Frank

Fra : Silver

Dato : 05-07-03 22:56

hehe jeg lod bare min person hoppe ud over kanten af den bakketop de står
på, så mistede jeg noget energi og sneg mig så hen til venstre langs
løvbuskene og lagde mig udfor buret og ventede, så kom der en vagt og ham
plaffede jeg med lyddæmpet og ventede lidt, så kom nr 2 vagt og samme ting
skete. Jeg kunne så snige mig frem til buret og gå i crouch, og derefter
tilbage til løvbuskene og løbe langs bunden af bakketoppen frem til de andre
teammates.

Gennemførte i første hug på vietnam niveau.

Mvh
Silver

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-07-03 15:13

kim wrote:
> Jeg har søgt og søgt men kan intet finde...
> Har nogen et link her ?

Prøv at søge på "Walkthrough" i stedet for "Walkthrogh"

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?