GTA vice city HJÆLP
Fra : Li Lo

Dato : 05-07-03 20:35

Hejsa

Jeg har lige fået spillet GTA vice city og syndes godt om det, men jeg
kommer ikke ret langt af gangen.. Jeg bliver heletiden skudt ned af
politiet.... hvordan undgår man det ? det er træls at skulle starte forfra
heletiden..
er der nogen der kan hjælpe ??

Venlig hilsen Lise Lotte

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 05-07-03 20:37

Li Lo wrote:
> [...]
> kommer ikke ret langt af gangen.. Jeg bliver heletiden skudt ned af
> politiet.... hvordan undgår man det ? det er træls at skulle starte forfra

Øvelse, øvelse, øvelse.

Mvh

Bruno

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-07-03 20:58

Li Lo wrote:
> [...]
> kommer ikke ret langt af gangen.. Jeg bliver heletiden skudt ned af
> politiet.... hvordan undgår man det ? det er træls at skulle starte forfra

Huske hvor de gode ting ligger er en god ting.

Stjerner (police bribes)
Pay N Spray
Armour

Evt. køre lidt rundt på øerne og lægge mærke til hvor de forskellige
ting ligger FØR du begynder at lave ballade

Husk at gemme mellem missionerne eller hver gang du har opnået noget du
nødigt vil miste. Hvis du så skulle være uheldig at blive
skudt/arresteret/sprunget i luften er dine ting ikke længere end et Load
Game væk.

Nåja.. og så øvelse, øvelse og øvelse.

/Robert