Hvordan laver man en "Guestbook"
Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 05-07-03 20:07

Jeg har en hjemmeside som jeg er forholdsvis godt tilfreds med, jeg kunne
imidlertid godt tænke mig at få en Guestbook/Forum indlagt men føler at det
overstiger min nuværende viden om hvordan man griber det an, altså både
hvordan man laver selve Gæstebogen/Forum og ikke mindst hvordan og hvad man
skal for at oploade den til sin udbyder.
Er der mon nogen der kunne være behjælpelig med lidt support.
Jeg vil blive meget glad for at høre fra en af jer derude i space.

M.v.h.

Kjeld Nielsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-07-03 21:24

"Kjeld Nielsen" <kjeld.j@nielsen.tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg har en hjemmeside som jeg er forholdsvis godt tilfreds med, jeg kunne
>imidlertid godt tænke mig at få en Guestbook/Forum indlagt men føler at det
>overstiger min nuværende viden om hvordan man griber det an,

Brug en ekstern, f.eks. http://www.zip.dk/gaeste/tilmeld.php3

Ellers skal du have fat i noget serverside, hvis du selv vil lave
den efter hvad du har mulighed for på dit webhotel.

news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp eller
--
Knud

Fra : Brian Tranholm

Dato : 06-07-03 15:51

Zip.dk har en udmærket gæstebog, dog har den ulempe, at det kun er de sidste
100 indtastninger der bliver vist.

Venlig hilsen
Brian Tranholm
Hjemmeside: www.1sted.dk

Fra : Michael Gandrup Vend~

Dato : 06-07-03 23:47

On Sun, 6 Jul 2003 16:51:23 +0200, "Brian Tranholm" wrote:

>Zip.dk har en udmærket gæstebog, dog har den ulempe, at det kun er de sidste
>100 indtastninger der bliver vist.

Den begrænsning har http://www.newbie.dk ikke. Den har heller ingen
reklame i toppen (eller bunden).

Hvad den har af andre fordele/ulemper, er jeg, jævnfør min signatur,
nok ikke den rette til at udtale mig om.

Michael Gandrup Vendelbo
Webmaster på http://www.newbie.dk

Fra : Britt Malka

Dato : 06-07-03 16:34

On Sat, 5 Jul 2003 21:07:01 +0200, "Kjeld Nielsen"
<kjeld.j@nielsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>hvordan man laver selve Gæstebogen/Forum og ikke mindst hvordan og hvad man
>skal for at oploade den til sin udbyder.

Jeg har i mange år brugt - og været tilfreds med -
http://www.alxnet.com/ der tilbyder gratis gæstebog, gratis quizz med
mere.

Peak www.peak.dk der tilbyder en gratis tæller tilbyder nu også gratis
gæstebog, som jeg endnu ikke har prøvet. Tælleren er god, så det var
måske også værd at checke ud?

Britt Malka

Tilmeld dig gratis Tips & Tricks, og vind Stone's SummaSummarum - www.malka.it/tips/tilmeld.html