Genial idé!!
Fra : Henrik Hansen

Dato : 05-07-03 18:20

Tidligere har man kunne læse efterlysninger efter pasningsmulighed til sin
hund, herinde i nyhedsgruppen. En genial idé som jeg ikke hvade spekuleret
på.
Så jeg vil da også benytte mig af mulighed for at stifte nærmere bekendskab
med nogle hundepassere herinde fra gruppen.

Der er tale om weekenden 18 - 20 juli 2003 og hunden er Borderen Mille fra
okt 2002 - så nu er hun 8 mdr og en sjat. Der er gang i hende og der er fart
over feltet. Hun elsker selskab og siger ikke nej til en ordentlig gang
nærkontakt. Andre hunde har hun det fint med og kan bruge masser af tid på
at lege...børn elsker hun også - hun har endnu kun stiftet bekendtskab med
katte på lang afstand - men det skulle ikke være nogen hindring.

Pga. alderen kan hun godt være i løbetid på dette tidspunkt, da hun ikke har
været det endnu...

Vi bor i Lynge ved Slangerup og Allerød men er villig til at køre for at
aflevere hende.

Lad endelig høre fra jer hvis i skulle have MOD!!! ; ) , lyst og lejlighed
til at passe Millehunden.

MVH

Henrik
Borderen Mille

Fra : bettina

Dato : 05-07-03 22:31

"Henrik Hansen" <hansehen@mail.tele.dkFJERN> wrote in message
> [...]
> aflevere hende.
>
> Lad endelig høre fra jer hvis i skulle have MOD!!! ; ) , lyst og lejlighed

Det kunne da være hyggeligt, men jeg må hellere lige checke med husbonden
inden jeg siger ja til noget

bettina
(på amager)

Fra : Pia J

Dato : 06-07-03 00:17

> [...]
> Så jeg vil da også benytte mig af mulighed for at stifte nærmere
bekendskab
> med nogle hundepassere herinde fra gruppen.

Hun ville være en perfekt legekammerat til vores Molly, men en løbetid orker
jeg ikke - jeg har nemlig en meget dameglad hanhund.

:Pia

Fra : Ditte K

Dato : 06-07-03 14:08

Vi bor desværre i Århus, ellers ville jeg gerne være hundepasser. Vi har en
pensinær lige nu, det bliver helt kedeligt når hun skal hjem igen

Mvh Ditte

Fra : bettina

Dato : 07-07-03 07:20

> [...]
> aflevere hende.
>
> Lad endelig høre fra jer hvis i skulle have MOD!!! ; ) , lyst og lejlighed

Hej Henrik

nu har jeg indhentet tilladelse hjemmefra, så lad mig høre lidt mere:
fra hvad tid fredag til hvornår søndag skulle det være??

bettina