8 Mile (spoiler)
Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-07-03 16:20

Lad mig sige det med det samme... jeg er langfra en stor Eminem fan. Nu fik
jeg endelig set 8 Mile (kunne ikke tage mig sammen, har haft naboens dvd i 2
uger). Jeg må sige at Eminem er en ganske udmærket skuespiller og filmen er
bestemt seværdig. Underholdende og ikke super overdrevet... han beholder sit
job etc. Men det der virkelig imponerede mig var ekstramaterialet...
directoren sætter en konkurrence i gang blandt de ekstras der er på The
Shelter og 4 af dem får lov at battle Eminem... det jeg godt vil vide er: Er
de battles "manuskriptet" eller er det lige from the top of his head?... De
4 der battlede ham var gode, men Eminem var da noget nær uhyggelig til lige
at fyre nogle rim af... jeg er sikker på at filmens battles er iscenesatte,
men er de battles mod de 4 ekstras osse det? På et tidspunkt står han bare
og mimer for at spare stemmen, men alligevel kan han ikke lade være med at
battle og han straffer de 4 ekstras verbalt så det synger og er det
improviseret så er jeg MEGET imponeret... hva sir i andre er det
improviseret eller har han en flok writers i ryggen?

vh

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Thomas

Dato : 05-07-03 17:01

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com>
skrev i en meddelelse news:3f06ec8c$0$32466$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> hva sir i andre er det
> improviseret eller har han en flok writers i ryggen?

Det er improviseret... Hvilket de også siger i ekstra-materialet.
Og jeg er fuldstændig enig... Det går pænt hurtigt med at finde
på tingene, og de andre kan ikke stille noget op imod ham.
Især hende pigen han batler imod... Hun bliver jordet... *gg*

Mvh. Thomas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-07-03 18:20

> [...]
> på tingene, og de andre kan ikke stille noget op imod ham.
> Især hende pigen han batler imod... Hun bliver jordet... *gg*

ja, han deler ret flot ud af de verbale øretæver... anset hvad man syns om
genren og battles generelt må man sige den dreng har talent... jeg er ikke
den store gangsta, men kan da godt høre når nogen ved hvad de laver... dansk
battle derimod er bare ufrivilligt morsomt... det er alt dansk rap
egentlig... well det er en anden snak

Fra : Klaus G.

Dato : 06-07-03 04:15

> [...]
> improviseret så er jeg MEGET imponeret... hva sir i andre er det
> improviseret eller har han en flok writers i ryggen?

Hmmm...Jeg tror vist liiiige jeg skal leje den DvD når jeg engang kommer til
live igen(tjek klokken). Jeg synes slutningen var alt for sej. Og nu hvor i
siger der er sådan noget med i extra materialet, så _skal_ jeg bare se
det..!

--
Klaus G. / Seth-Enoch

The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do
nothing - Edmund Burke(1729-97)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-07-03 06:47

> [...]
> live igen(tjek klokken). Jeg synes slutningen var alt for sej. Og nu hvor
> siger der er sådan noget med i extra materialet, så _skal_ jeg bare se

jeg syns det var lige så underholdende som filmen og er ret imponeret over
eminems måde lige at finde på rimene på... han har en meget karakteristisk
måde at gøre det og ja.. det rimer sgu godt nok... og så er det så tilpas
groft at det er fedt

Fra : Klaus G.

Dato : 07-07-03 14:28

> [...]
> måde at gøre det og ja.. det rimer sgu godt nok... og så er det så tilpas

mmmffffffARGH! Nu render jeg sq ned og lejer den film! Gidder ikke vente på,
at jeg finder en kammerat der har den til at ligge :)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-07-03 15:13

> mmmffffffARGH! Nu render jeg sq ned og lejer den film! Gidder ikke vente
på,
> at jeg finder en kammerat der har den til at ligge :)

hehe... så meget er der heller ikke, men det der er er fint
måske jeg bare er nem at imponere

vh