Skærme
Fijala 3554
LG 1710B 17" TFT
Fra : Zulu

Dato : 05-07-03 16:15

Nogen der har denne skærm?
I så fald kunne jeg godt tænke mig at høre fra om hvad de synes om den.

Jeg har kikket lidt på specs'ne på LG nordiske hjemmeside og ved input står
der: "RGB Analog/Digital, 15-Pin D-Sub & Digital (DVI-I)" betyder det at der
er både input til video, VGA og DVI?

På forhånd tak

Zulu

Fra : Lars

Dato : 05-07-03 18:25

On Sat, 5 Jul 2003 17:14:54 +0200, "Zulu"
<zulu@toughN-O-S-P-A-Mguy.net> wrote:

>Nogen der har denne skærm?

Ja.

>I så fald kunne jeg godt tænke mig at høre fra om hvad de synes om den.

Jeg er meget tilfreds med den.

>Jeg har kikket lidt på specs'ne på LG nordiske hjemmeside og ved input står
>der: "RGB Analog/Digital, 15-Pin D-Sub & Digital (DVI-I)" betyder det at der
>er både input til video, VGA og DVI?

Det betyder at der er to indgange i alt, én analog (D-sub) og én
digital (DVI-I).

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Mads

Dato : 09-07-03 20:39

Hej, jeg har anskaffet mig en, og har absolut ikke fortrudt det, det
er en super fed skærm og rent design mæssig er det absolut også den
fedest, ingen grimme højtalere eller andet på. Den er lyn hurtig hvad
angår spil også så jeg kan kun anbefale denne skærm.

Mvh

Mads