Huskeliste ?
Fra : Mogens Dammand

Dato : 05-07-03 13:21

Hej

Blandt alle disse campister, er der vel ikke en der har en huskeliste
liggende.

Det gælder både ''check af campingvogn'' og ''har vi nu husket det hele''

Da vi er nye campister er det så ærgeligt hvis der er noget der glipper der
kunne være undgået

Go' sommer til alle
Mogens

Fra : Hans Jørgen

Dato : 05-07-03 15:32

Mogens Dammand wrote:
> Hej
>
> Blandt alle disse campister, er der vel ikke en der har en huskeliste
> liggende.

Jeg ved ikke om det er noget i denne retning du ønsker, men se på det.....
http://www.masterpiece.dk/UploadetFiles/402/25/huskeliste_campingvogn.xls

og go` sommer

Venlig hilsen - Hans Jørgen

Fra : Mogens Dammand

Dato : 05-07-03 19:49

> Jeg ved ikke om det er noget i denne retning du ønsker, men se på det.....
> http://www.masterpiece.dk/UploadetFiles/402/25/huskeliste_campingvogn.xls
>
> og go` sommer

Jo, den kan da bruges, men er det ikke mere en opgørelse i forsikringsøjemed
hvis uheldet skulle være ude??

Det var mere tænkt hvad andre pakker, det er selvfølgelig individuelt, men
sådan generelt hvad skal vi huske, og hvad skal der chekkes på vognen inden
ferien.

Mvh
Mogens

Fra : Pipeline

Dato : 06-07-03 01:06

Her er min egen huskeliste:

CAMPINGUDSTYR
Telt
Presenning
Stole
Borde
Køletaske
Køleelementer
Soveposer
Hovedpuder
Håndklæder
Lygte
Lamper
Batterier til lamper
Snor
Gaffatape
Luftmadrasser
Lapper til luftmadras
Luftpumpe
230V lampe
Skruetrækker

KØKKENTING
Brødkniv
Smørkniv
Grydeske
Vinåbner
Gryde
Knive og gafler
Glas
Skeer
Dåseåbner
Tallerkener
Spækbræt
Viskestykker
Karklud
Sulfo
Køkkenrulle
Affaldsposer
Klemmer

DIVERSE
Landkort
Papir
Kalender
Kuglepen
Campingpas
Spil
Spillekort
Batterier
Pung
Tændstikker
Fotoapparat
Lader til foto
Strømkabel
Batterioplader
12V omformer
Kikkert
Blade
Kassettebånd
Radio/TV
Mobiltelefon
Mobillader
Musik
Solbriller
Paraply
Pas

TOILETTING
Tandpasta
Astmasprays
Deodorant
Tandbørster
Solcreme
Shampoo
Sæbe
Gelé
Ørerensere
Negleklipper
Håndklæder
Skraber
Barbérskum
Kam
Børste
Høfeberpiller
Link
Kodymagnyl
Plaster

Fra : Mogens Dammand

Dato : 08-07-03 22:02

> CAMPINGUDSTYR
> [...]

Det var lige præcis det jeg ledte efter, Tak

Mvh
Mogens

Fra : Peter Schrøder

Dato : 14-07-03 12:31

"Mogens Dammand" skrev
> Det var lige præcis det jeg ledte efter, Tak

Man kan så tilføje:
Tørresnor (bardun kan bruges)
El-stik i forskellige udformninger
afhængig hvor man skal hen.
Go hammer til pløkker (en ½ kg's klaphammer
gør underværker)
Myggespray hvis man skal nordpå.
"US7xx" købes i sverige. Den virker.
Dæk-lappe-spray hvis man ikke har
reservehjul med.
Ildslukker.
vandkande, hvis cv har indbygget vandtank.
Spildevandsbeholder. Skal i visse lande, bl.a.
Sverige, være af den lukkede type.
Check at du kan købe gas lokalt.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Jensen

Dato : 15-07-03 12:32

> Det var lige præcis det jeg ledte efter, Tak
>
> Mvh
> Mogens

Og jeg ville tilføje miniovn.
Et ret genialt tip vi fik af vores nabo, som har camperet i over 40 år. Vi
bruger ovnen til kartofler, pizza, brød osv.
På en campingplads i Benelux, var en af naborne ved at dreje hovedet af led,
da han så at der sammen med vores grillede kød, stod en stor skål
pommes frittes. Sammen med gasgrillen betød ovnen, at vi næsten ikke brugte
komfuret i cv´en på turen.

Hilsen
Flemming