vice city.
Fra : Rasmus Christensen

Dato : 05-07-03 11:10

Hvordan skal man rede Lance fra diaz ??

Hvornår kan man købe bygninger ??

Kan man købe et sted hvor man kan gemme sine biler ??

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe

Mvh

Ras

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-07-03 11:15

Rasmus Christensen wrote:
> Hvordan skal man rede Lance fra diaz ??

Slå de onde ihjel og få ham til hospitalet.

> Hvornår kan man købe bygninger ??

Så snart du har penge.

> Kan man købe et sted hvor man kan gemme sine biler ??

Ja.

> Jeg håber der er nogen der kan hjælpe

Start -> Programmer -> Rockstar Games -> Grand Theft Auto Vice City ->
Play GTA Vice City

Det vil nok besvare en del af dine spørgsmål

> Mvh
>
> Ras

/Kickflipper

Fra : Rasmus Christensen

Dato : 05-07-03 11:34

Det var virkelig rart med et svar man kan bruge til noget.
TAK FOR INGEN TING.

Fra : Andreas Holt

Dato : 05-07-03 12:20

In news:3f06a985$0$899$ba624c82@nntp02.dk.telia.net, Rasmus Christensen
wrote:
> Det var virkelig rart med et svar man kan bruge til noget.

Måske ikke, men dine spørgsmål er nu også ret banale, som man let kunne få
besvaret blot ved at spille spillet...

Du kan købe bygninger så snart du har klaret missionen 'Rub Out' (den kommer
lige efter den, hvor du skal redde Lance afair). Derefter kan du købe fx
Sunshine Auto nær lufthavnen (hvis du har råd), hvor du kan gemme helt op
til 8 biler.

Andreas Holt / Tigereye

Fra : Henrik

Dato : 05-07-03 13:05

"Rasmus Christensen" <ras.c@stofanet.dk> wrote in message
> Det var virkelig rart med et svar man kan bruge til noget.
> TAK FOR INGEN TING.

Hvad havde du forventet ?

Dumme spørgsmål giver dumme svar.

Mvh
Henrik

Fra : Frank Wium

Dato : 05-07-03 13:45

> Hvad havde du forventet ?
>
> Dumme spørgsmål giver dumme svar.
>
> Mvh
> Henrik
>
> Jeg undrer mig gang på gang over hvor lidt der skal til for at nogle kører
svineren på andre i denne ng.
Hvis man finder andres spm's for "dumme" hvor svært kan det så være at
UNDLADE at svare på dem, hvis ikke man kan gøre det seriøst og i en
ordentlig tone?
Det kunne jo være man selv fik brug for hjælp en dag..

Fra : Eddy Folder

Dato : 10-07-03 10:26

"Frank Wium" <fwium@nospamstofanet.dk> wrote in message

> [...]
> ordentlig tone?
> Det kunne jo være man selv fik brug for hjælp en dag..

Hørt..

Mange glemmer at de også har været belastende engang.. Tålmodighed, ellers
kommer du sgu ikke langt *g*

-Eddy