Min mening om T3 - spoilerfri.
Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 05-07-03 04:39

Hej,

Jeg var inde og se T3 igår, og synes lige jeg vil fortælle hvad jeg
synes.

Først: Den var faktisk slet ikke så slem. Jeg vil ikke gå i detaljer
da jeg ved at mange vil se den helt spoilerfri. Men den holder faktisk
en god del af stemningen fra T2, idet den ikke prøver at puste sig op
til en hel masse, som den ikke kan leve op til. Her er god, hård
action som vi kan li' det - Arnold i topform og resten af castet er
såmænd heller ikke så slemt.

Jeg vil klart anbefale den til alt og alle - den er MARKANT bedre end
både Matrix Reloaded og især Hulk - og efter min mening sommerens
indtil videre bedste actionfilm.

Den 11. er det så League of Extraordinary Gentlemen med Sean Connerys
tur - det bliver spændende at se om filmen er lige så actionfyldt som
traileren...

Keld Landin-Petersen.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 05-07-03 08:09

On 4 Jul 2003 20:38:59 -0700, landin-petersen@msn.com (Keld
Landin-Petersen) wrote:

> [...]
>til en hel masse, som den ikke kan leve op til. Her er god, hård
>action som vi kan li' det - Arnold i topform og resten af castet er

Helt enig. Jeg havde frygtet noget, der var langt værre og det skete
ikke. Jo, der var måske genbrugt (og fornyet) nogle ting, specielt fra
2'eren, men historien var godt fortalt. Måske er plottet en del
tyndere, men jeg synes det hele holder.

>Jeg vil klart anbefale den til alt og alle - den er MARKANT bedre end
>både Matrix Reloaded og især Hulk - og efter min mening sommerens
>indtil videre bedste actionfilm.

Jeg er Matrix fan, også efter 2'eren, men jeg gider ikke se Hulk...

Okay, her kommer så min mening om slutningen, så læs ikke videre hvis
du ikke ønsker et vide mere - SPOILER WARNING!!!

Jeg må tilstå, at jeg frygtede en Hollywood-sødsuppe-slutning, men
nej, det skete ikke! Slutningen er mørk, og giver en masse tanker om,
hvad der så vil ske (en glimrende start til en mulig T4). Skal vi nu
se John Connor som en ny leder? Hvordan skal Terminator rollen
(Schwarzenegger) indpasses? Find selv på flere spørgsmål

Alt i alt var jeg godt tilfreds. En passende mængde FLOT action,
respekt for den oprindelige historie (selvom plottet var noget
tyndere), og en god start på en mørk T4. Gotta love that

Okay, jeg gav ikke slutningen væk, selvom du måske har læst så langt.
Den virker måske forudsigelig et godt stykke af vejen, og så sker det
forudsigelige slet ikke.

Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 05-07-03 12:50

"Keld Landin-Petersen" <landin-petersen@msn.com> wrote in message
> [...]
>
> Den 11. er det så League of Extraordinary Gentlemen med Sean Connerys
> tur - det bliver spændende at se om filmen er lige så actionfyldt som

Det lyder jo meget fantastisk, og med Arnold i top form kan jo ikke være
bedre, glæder mig til en god historie med vild Arnold action..
Men Arg!!! Ville utroligt gerne fristes til at læse Lars Ethlers indlæg,
men jeg har lovet mig selv jeg ikke vil læse om noget slutningen!!

Hvordan kan det være i allerede har set den? Hvor skal man befinde sig for
at være så heldig?

Mvh. Martin (Der er über Arnold fan!)

Fra : Jodle Kongen

Dato : 06-07-03 00:28

> Hvordan kan det være i allerede har set den? Hvor skal man befinde sig for
> at være så heldig?

den ligger som tele-sync i diverse binaer grupper bla. i
a.b.svcd hvor tcf just har udgivet en rimelig version......
så mon ikke det er dér de har set den?

Fra : Jens Thomsen

Dato : 06-07-03 10:25

"Jodle Kongen" <JodleKongen@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> den ligger som tele-sync i diverse binaer grupper bla. i
> a.b.svcd hvor tcf just har udgivet en rimelig version......
> så mon ikke det er dér de har set den?

Forklaringen er nu nok nærmere, at Keld bor i USA. Filmen har haft
premiere i en del lande i løbet af denne uge.

MVH
Jens

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 07-07-03 23:47

"Jodle Kongen" <JodleKongen@ofir.dk> wrote in message news:<1057447662.8831.0@demeter.uk.clara.net>...

> den ligger som tele-sync i diverse binaer grupper bla. i
> a.b.svcd hvor tcf just har udgivet en rimelig version......
> så mon ikke det er dér de har set den?

Nix. I rigtig bif som det sig hør og bør.

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 07-07-03 23:46

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> wrote in message news:<3f06bb52$0$24640$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Hvordan kan det være i allerede har set den? Hvor skal man befinde sig for
> at være så heldig?
>
> Mvh. Martin (Der er über Arnold fan!)

Jeg bor i Houston, Texas og ser filmen i flot bif med popcorn til 5
dollars for en stor pose!

Nye film til tiden - hele tiden... det er een af frynsegoderne. Til
gengæld må vi så døje med orkaner og 40-45 grader i skyggen.

Keld Landin-Petersen.

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 05-07-03 13:54

> Jeg vil klart anbefale den til alt og alle - den er MARKANT bedre end
> både Matrix Reloaded og især Hulk - og efter min mening sommerens
> indtil videre bedste actionfilm.

Bedre end Matrix Reloaded? Så er den bedre en både T1 og T2?? DET lyder
fedt! Nu er jeg endnu mere glad for min prima plads til premieren

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-07-03 14:18

Ronny Nielsen wrote:

> Bedre end Matrix Reloaded? Så er den bedre en både T1 og T2?? DET lyder
> fedt! Nu er jeg endnu mere glad for min prima plads til premieren

Der skal i mine øjne nu ikke meget til for at være bedre end Matrix
Reloaded. Jeg så den i går, og det er længe siden, jeg er blevet /så/
skuffet af en film. Værre religiøst bras skal man lede længe efter.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 07-07-03 23:49

"Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk> wrote in message news:<be6hq4$33t$1@sunsite.dk>...

> Bedre end Matrix Reloaded? Så er den bedre en både T1 og T2?? DET lyder
> fedt! Nu er jeg endnu mere glad for min prima plads til premieren

Så skal det måske siges at jeg synes Reloaded var ret ligegyldig.
....men jeg synes stadig T3 var bedre end jeg turde have håbet på...
men pas nu alligevel på forventningerne - jeg er sikker på at du ved
hvordan det kan gå hvis man skruer dem for højt op.

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 09-07-03 01:05

> [...]
> men pas nu alligevel på forventningerne - jeg er sikker på at du ved
> hvordan det kan gå hvis man skruer dem for højt op

Jeps! Men når selv Cameron er meget positiv, så er det svært at undgå :)

Fra : Just Johnny

Dato : 05-07-03 18:27

Keld Landin-Petersen posted the following:

> [...]

>Jeg vil klart anbefale den til alt og alle - den er MARKANT bedre end
>både Matrix Reloaded og især Hulk - og efter min mening sommerens

Jeg synes nu ikke at T3 er bedre end Matrix Reloaded, men den er
såmænd underholdende nok.

Det som jeg blot syntes var mest irriterende ved T3 var at den
koncentrerede sig alt for meget om handlingen og faktisk ikke gav sig
rigtig tid til at dvæle lidt ved personerne. Selv hovedpersonen får
man jo faktisk kun lidt indblik i, på grund af filmens voice-over.
Der var flere scener der simpelthen bare tiggede om at få lov til at
køre lidt længere og derved give publikum en chance for at få lidt
mere indfølelse med personerne. Og filmen virkede jo ikke særlig
lang, så en 10-15 minutter mere ville efter min mening absolut ikke
have skadet.

--
"Talk to the hand!" - T3

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-07-03 14:49

Just Johnny escribió / skrev

> Og filmen virkede jo ikke særlig
> lang, så en 10-15 minutter mere ville efter min mening absolut ikke
> have skadet.

Hvis det er sådan, kommer der helt sikkert en Extended Edition på DVD
som vi alle vil syntes meget bedre om
--
www.intercambiodvd.com

Fra : Johannes Clausen

Dato : 09-07-03 16:33

Landin-Petersen) wrote:

> [...]
>til en hel masse, som den ikke kan leve op til. Her er god, hård
>action som vi kan li' det - Arnold i topform og resten af castet er

Jeg har også lige set den. Godt nok kun i en telesync (fy, slemme mig
). Jeg blev ikke skuffet, fordi jeg på forhånd vidste at den ikke
kunne måle sig med T2 - come on, hvem havde forestillet sig det?
Handlignen er faktisk god, men den har ikke noget af det (James
cameron, Furlong, Hamilton, fed musik), som gjorde T2 så populær.

Stadig vil jeg mene at det er en god action-film og det er heldigvis
en bedre 3'er end den, som Robocop filmene er blevet belemret med!

Mvh
Johannes Clausen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-07-03 18:00

Johannes Clausen wrote:

> Jeg har også lige set den. Godt nok kun i en telesync

Hvad er telesync?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Lars Christensen

Dato : 09-07-03 18:10

On Wed, 09 Jul 2003 19:00:23 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Hvad er telesync?

Noget du som lovlydig borger slet ikke skal bekymre dig om Men
prøv at søge på google på telesync og divx.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Johannes Clausen

Dato : 09-07-03 18:42

On Wed, 09 Jul 2003 19:00:23 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Hvad er telesync?

Hvis man optager en film inde i biografen med et videokamera har man
en cam version af filmen. Er man lidt mere avanceret synkroniserer man
billedet med lyden fra f.eks. en hovedtelefonudgang i biografsædet.

Kvaliteten er som regel elendig og det er ulovligt, men når jeg på et
eller andet tidspunkt ser filmen i biografen får jeg min gode
samvittighed igen :D

Mvh
Johannes Clausen