hvordan findes min side??
Fra : Rasmus Madsen

Dato : 05-07-03 01:23

Hej gruppe

Jeg er ikke så stiv i html og den slags endnu, så her et spørgsmål, der
sikkert er elementært for jer.

Hvordan får jeg gjort sådan at hvis man søger på en søgemaskine (yahoo,
google, etc) så finder den min side ud fra nogle søgeord.
Er det noget med de metadata man kan sætte??

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe

Mange glade hilsner fra Rasmus Madsen

Fra : pepss

Dato : 05-07-03 08:29

"Rasmus Madsen" skrev
> Hej gruppe
> Hvordan får jeg gjort sådan at hvis man søger på en søgemaskine (yahoo,
> google, etc) så finder den min side ud fra nogle søgeord.
> Er det noget med de metadata man kan sætte??

kig lidt tilbage i gruppen der er et godt svar på det samme.

--
pepss
den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 06-07-03 14:17

Det synes jeg ikke lige jeg kan finde noget om!

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-07-03 14:55

"Rasmus Madsen" <dieeckerasmus@hotmail.com> skrev
> Det synes jeg ikke lige jeg kan finde noget om!

Den 4/7 kl. 01:31 skrev Lasse Jensen et spørgsmål med emnet Metatags.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin