mistænkt 1
Fra : b

Dato : 04-07-03 22:18

Hejsa håber så igen på hjælp fra nogle af i kloge hovder !
jeg har været ude at købe mistænkt 1 kommer hjem og får det installeret men
når jeg så vil spille det sker der ikke noget jeg kan ikke engang se det som
en process der kører
min com er
1800 mhz ,512 mb ram, cd rom og brænder , grafikkort er et intel 82845G jeg
har windows 2000 .
jeg har været inde på deres hjemmeside og kan ikke finde en path eller
opdatering så håber på hjælp fra en af jer

Birgit

Fra : Mercenary

Dato : 05-07-03 00:54

"b" <bigmom50@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har været inde på deres hjemmeside og kan ikke finde en path eller
> opdatering så håber på hjælp fra en af jer

Mener at kunne huske at der har været en fejlproduktion i netop dét spil.
Det kan byttes til ét der virker.

Er dog ikke helt sikker på det første.

/Merc

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-07-03 08:23

"Mercenary" <asifyoudgetmy@email.dk> skrev i en meddelelse
> Mener at kunne huske at der har været en fejlproduktion i netop dét spil.
> Det kan byttes til ét der virker.

Den er god nok. Jeg havde også problemer dengang og fik skiverne byttet. Jeg
har gemt en e-mail fra Bjørn fra VisionPark Support fra 21. marts 2002. Jeg
tillader mig her at bringe lidt af det:

Først må jeg dybt beklage de problemer der har været med
Mistænkt.............
Vi blev langt om længe lovet nye CD'er af producenten, hvilket vi også fik
den 5/3. Men... det viste sig at den Master der var benyttet til disse nye
CD'er, var den samme som til den forrige, og denne var defekt. Så endnu
engang stod vi med en bunke ubrugelige CD'er..... 8(
For ikke at skulle trække det yderligere i langdrag, er her følgende
midlertidige
løsning, så spillet kan spilles:

Klik på denne link: www.sirfreddy.dk/mis_patch.exe ,eller gå ind på
www.sirfreddy.dk, og klik på support>mistænkt, og download MIS_PATCH.EXE.
Dobbelt-klik på MIS_PATCH.EXE, og lad den erstatte den MISTANKT.EXE
der ligger der hvor Mistænkt er installeret. (Sikkert
C:\Programmer\mistænkt\)
Hvis Mistænkt er installeret et andet sted end C:\Programmer\mistænkt\,
angiv dette i "Unzip to folder" feltet, eller klik på Browse, for at finde
stedet
manuelt. Sig JA til at overskrive, hvis du bliver spurgt.

De nye CD'er vil blive sendt med posten når den nye Master er klar, og nye
CD'er produceret.

Igen beklager jeg de problemer der har været, men en ulykke kommer jo
desværre sjældent alene......

m.v.h.
Bjørn
VisionPark Support

Jeg har lige prøvet links'ene, som ikke ser ud til at virke længere. Men jeg
har stadig den pågældende mis_patch.exe fil, den fylder 2.41MB. Skriv lige
hvis jeg skal sende den. Eller prøv at kontakte support, hvis det
foretrækkes.

Fra : b

Dato : 05-07-03 23:44

åhhh jeg ville gerne hvis du vil sende den .jeg ved ikke om den fylder for
meget ellers vil jeg da gerne have den mailet så jeg kan komme igang i en
fart
Og tak for hjælpen
Birgit

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-07-03 15:40

> [...]
> meget ellers vil jeg da gerne have den mailet så jeg kan komme igang i en

Selv om du svarer på Mercenary's indlæg, går jeg ud fra det var mig du
mente? mis_patch.exe filen fylder 2.41MB, og den tror jeg er for stor at
sende til din hotmail adresse. Det er heller ikke tilladt vedhæfte binære
filer i denne nyhedsgruppe. Har du en anden e-mail adresse jeg kan sende
til? De fleste ISP'ers e-mail servere tillader normalt 10MB i inbox'en. Men
tøm den lige inden jeg sender.

Fra : b

Dato : 12-07-03 15:49

jo mange tak ...jaeg fandt den paths du fortalt om og nu kører spillet fint
rigtig mange tak for hjælpen
Birgit

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-07-03 16:21

"b" <bigmom50@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jo mange tak ...jaeg fandt den paths du fortalt om og nu kører spillet
> [...]

Velbekomme og god fornøjelse

Fra : b

Dato : 15-07-03 18:06

jo farlige spil ......lige så snart jeg havde gennemført mistænkt1
............måtte jeg jo have 2eren , og efter det csi.
er der flere spil i den stil ???

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-07-03 08:28

"b" <bigmom50@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jo farlige spil ......lige så snart jeg havde gennemført mistænkt1
> ...........måtte jeg jo have 2eren , og efter det csi.
> er der flere spil i den stil ???

Jeg har ikke selv spillet det, men måske Black Dahlia er lidt i samme
skuffe. Søg lidt på www.google.com om det. Bl.a. kan du læse lidt her:

http://www.justadventure.com/reviews/Black_Dahlia/BlackDahliaScorpia.shtm

Jeg ved ikke rigtigt om det danske Blackout kan regnes under samme kategori,
men det var måske også værd lige at checke. Søg igen på Google, men bl.a.
kan du læse lidt her:

http://www.sdu.dk/Hum/bkw/BUKS.html

Fra : Jan M Hansen

Dato : 05-07-03 21:31

2000 er vist ikke særlig god platform, brugte selv win 98
ellers held og lykke med at finde skruken M/K................