GTAVC: Demolition Man
Fra : Pipeline

Dato : 04-07-03 22:09

Jeg kan simpelthen ikke klare denne mission. Er der en venlig sjæl der vil
hjælpe, hvis jeg sender mit save game?

--

Hilsen/Regards
Pipeline

Fra : Henrik

Dato : 04-07-03 22:46

"Pipeline" <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> wrote in message
> Jeg kan simpelthen ikke klare denne mission. Er der en venlig sjæl der vil
> hjælpe, hvis jeg sender mit save game?

Du snyder kun dig selv....

Jeg har også brugt lang tid på den og hamret adskellige gange i keyboardet,
men start med at meje folkene ned på byggepladsen med helikopteren, så går
det noget nemmere når tiden starter, uret tikker og sveden.......

mvh
Henrik

Fra : Mercenary

Dato : 05-07-03 00:52

"Henrik" <sahlREMOVE@THISsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men start med at meje folkene ned på byggepladsen med helikopteren, så går
> det noget nemmere når tiden starter, uret tikker og sveden.......

Nemlig. Og der skal styres med følelse. Jeg nøjedes med pil op/ned + numpad
4,5, (turn) og 9,6 (fwb,bckw).
Ofte et det mere end en tast ad gangen og ikke konstant men tap-tap på
tasterne.

Slagt folkene i bygningen først.......so much easier....
Så kan den klares på lidt over 3 minutter
/Merc

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-07-03 11:05

Henrik wrote:
> [...]
> men start med at meje folkene ned på byggepladsen med helikopteren, så går
> det noget nemmere når tiden starter, uret tikker og sveden.......

Du kan også vælge at vente med missionen til senere i spillet.
Når du har fået adgang til den anden store ø er der rigtige helikoptere
du så kan øve dig i lidt.
De fjernstyrede helikoptere er ganske vidst lidt sværere at styre men
det er noget nemmere hvis du først har styr på de store modeller.

IMHO er Demolition Man også den absolut sværeste mission i spillet set i
relation til hvor tidligt i spillet den kommer.
Men prøv at øve dig i de store helikoptere et par dage og hvis det
stadig går helt galt så bare send et savegame

/Robert

Fra : Pipeline

Dato : 06-07-03 01:18

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men prøv at øve dig i de store helikoptere et par dage og hvis det
> stadig går helt galt så bare send et savegame

Jeg har skam øvet mig rigtig længe med de rigtige helekoptere, og er nået så
langt at Demolition Man er den eneste mission jeg kan komme videre med, ud
over sidemissionerne.
Så hvis jeg må sende mit savegame til dig, ville det være perfekt!
MVH
Pipeline

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-07-03 01:24

Pipeline wrote:
> [...]
> over sidemissionerne.
> Så hvis jeg må sende mit savegame til dig, ville det være perfekt!

Gør du bare det.
Du får det dog ikke tilbage før i morgen... hvad ialverden laver jeg dog
her på denne tid af døgnet?

/Robert