Walkthrogh til Tomb Raider
Fra : Tommy Jensen

Dato : 04-07-03 19:16

Hej folkens!

Nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde en "walkthrogh" til følgende
Tomb Radier spil:

Tomb Raider
Tomb Radier - The Last Revelation
Tomb Raider Chronicles

På forhånd mange tak for hjælpen!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : maz

Dato : 04-07-03 19:30

"Tommy Jensen" wrote in message >
> Nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde en "walkthrogh" til følgende
> [...]

Den bedste side med ALT til TR-spil inkl. komplette og opdaterede
walkthroughs, savegames, patches, cheats.. alt..

www.tombraiders.net/stella

og alt er gratis

Fra : Tommy Jensen

Dato : 04-07-03 19:59

> Den bedste side med ALT til TR-spil inkl. komplette og opdaterede
> walkthroughs, savegames, patches, cheats.. alt..
>
> www.tombraiders.net/stella
>
> og alt er gratis

Tusind tak for hjælpen! Jeg har noteret siden ned, og så er det jo bare at
komme igang! *s*

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Rikke

Dato : 05-07-03 17:00

"Tommy Jensen" <viborg_dk@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej folkens!
>
> Nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde en "walkthrogh" til følgende
> [...]

Prøv at søge på google, og husk at walkthrough også indeholder et "u" ;)

Fra : Tommy Jensen

Dato : 05-07-03 19:21

> og husk at walkthrough også indeholder et "u" ;)

Jeg skal nok prøve at huste det næste gang!

--
MVH,
Tommy Jensen